Kawasaki Racing Team

Oba jezdci týmu Kawasaki Racing se ve druhém závodě WSBK na Laguna Seca opět dostali na stupně vítězů. Jonathan Rea nyní vystoupal na příčku nejvyšší a Tom Sykes skončil hned za ním. Díky tomuto vítězství si Jonathan navýšil vedení v šampionátu na 59 bodů.

Po včerejších dobrých výkonech se jezdci KRT podle letošního pravidla posunuli na sedmé a osmé místo na startovním roštu druhého závodu. Netrvalo dlouho a oba dva se během pár zatáček dostali na čelo závodu. Včerejšího vítěze Chaze Daviese nyní nechali za sebou, když dojel třetí. Tom si tak dojel pro 13. pódium z 16 závodů a Jonathan pro 15. pódium z 16 závodů a zároveň pro 9. vítězství sezóny.

Tom Sykes, Jonathan Rea a Chaz Davies

Jonathan Rea – 1. místo

„Bylo úžasné dnes vyhrát a to jsme získali díky tomu, že jsme dali dohromady pěkných 25 kol. Hned od prvního kola Tom odjel a v tu chvíli bylo těžké ho předjet. Ale jakmile jsem měl před sebou čisto, sklopil jsem hlavu a věděl jsem, že jsem ve hře. Jakmile přišla příležitost a dostal jsem se do vedení, nastavil jsem svůj rytmus. Přes noc jsme udělali opravdu pokrok v nastavení. Se včerejším tempem jsem se cítil dobře, ale cítil jsem, že by bylo těžké otevřít závod. Nechal jsem změny pro dnešek na Perem a mém týmu a nešli jsme tolik do detailů. Přišel s dobrým plánem pro warm up a vypadalo to, že to funguje. Zdálo se, že jde všechno jednodušeji a během závodu jsem nic neměnil, jen jsem si trochu hrál s elektronikou při nastavení brzdění motoru. Chci poděkovat celému svému týmu za to, že mi dali skvělý balíček. Je to dobrý způsob, jak zamířit na letní přestávku.“

Tom Sykes

Tom Sykes – 2. místo

„Bylo to trochu rychlé dostat se na čelo druhého závodu a doufal jsem, že tu zůstanu sám. Přijel jsem do poslední zatáčky, podíval se na velkou obrazovku a viděl, že můj týmový kolega tam je. Chtěl jsem s jezdci před sebou trochu zabojovat, ale to se nestalo. Motorka byla velmi konzistentní a zůstali jsme celý závod mezi 1:23 vysokých do 1:24 nízkých. Udělal jsem několik chyb v jednom kole, když jsem se snažil nastavit zadní brzdu a mapování motoru, jen abych vyzkoušel něco jiného. Musíme být spokojeni s druhým místem, protože včera a dnes jsem do toho na trati dal všechno. Chválím kluky v garáži, protože dnešní tempo bylo rychlejší, závod byl rychlejší a měl jsem mnohem bezpečnější pocit. Jsem trochu zklamaný, že jsem ztratil nějaké body v šampionátu, ale takhle to prostě je.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaMilwaukee Aprilianásledující kapitola »Pata Yamaha Official WorldSBK Team