BMW Motorrad WorldSBK Team

Jezdci týmu BMW Tom Sykes a Markus Reiterberger pokračovali ve vývoji jejich motocyklu, ačkoliv podmínky na trati byly náročné kvůli velmi vysokým teplotám vzduchu i tratě. Odpolední trénink nešel ideálně podle plánů, ale oba jezdci dokázali nasbírat spoustu důležitých dat. Tom Sykes v kombinovaném pořadí skončil na desátém místě, Markus Reiterberger byl dvanáctý.

Tom Sykes

Tom Sykes

Tom Sykes – 10. místo / 1:34,022

„Ráno jsem byl docela spokojený s naší rychlostí. Odpoledne jsme se soustředili na zjišťování toho, kam až se můžeme dostat a co můžeme udělat, takže jsme zkoušeli několik různých věcí a dostali jsme se na dobrý směr k zítřku, abychom se pokusili být o něco víc konkurenceschopní. Každý mohl vidět, že v prvním a ve druhém sektoru, kde je dlouhá rovinka, jsme nejvíce limitováni, ale zítra je další den a zaměříme se na to, kde je náš motocykl silný. BMW hodně pracuje a my nesmíme zapomenout na to, že poprvé byl tento motocykl na trati 18. prosince, takže si myslím, že by to bylo velmi působivé, kdyby se motocykl pravidelně dostal do Top 5 v mistrovství světa. Je to projekt, na kterém se stále pracuje, a kromě problémů, které máme na rovince, všechno ostatní funguje docela dobře, takže když dostaneme více času, tak jsem přesvědčený, že tento projekt bude čím dál tím silnější.“

Markus Reiterberger

Markus Reiterberger

Markus Reiterberger – 12. místo / 1:34,327

„První den byl produktivní. Úplně jsme sice nenaplnili náš cíl, abychom se dostali do nejlepší desítky, ale i tak jsme spokojení. Hodně jsme se toho naučili a to bude v dlouhodobém hledisku důležité. Začali jsme s nastavením z Phillip Islandu a přizpůsobili jsme nastavení charakteristice této tratě. Obecně musím říct, že Buriram je úplně odlišný od Phillip Islandu, jelikož tady je mnohem víc brzdných zón a profil tratě je méně plynulý. Ve druhém tréninku byly teploty ještě vyšší, udělali jsme velký krok v nastavení šasi a vyzkoušeli jsme tvrdší přední pneumatiku. Postupovali jsme podle našeho testovacího programu, a to také s ohledem na maximální využití motoru na dlouhé rovince. Budeme pracovat na tom, abychom zítra měli ten nejlepší možný balík a abychom se dále zlepšovali.“

Shaun Muir – týmový šéf

„První volný trénink byl pro nás opravdu dobrý. Tom a Markus oba našli ten správný směr, takže všechno šlo dobře. Každý jezdec vyrazil na trať třikrát a pokaždé jsme udělali krok dopředu a vypadalo to slibně. Ve druhém tréninku jsme testovali různé věci. Zatímco po prvním tréninku jsme byli docela spokojení, tak ve druhém tréninku jsme nedokázali udělat takový pokrok, v jaký jsme doufali. S Tomem jsme se vydali jiným směrem, což bohužel byl špatný směr, takže jsme museli udělat krok zpátky, doufejme, že zítra ve třetím tréninku půjdeme lepší cestou. Markus se potýkal s menšími problémy, které ho stály nějaký čas, ale celkově nemůžeme být zklamaní. Nevyzkoušeli jsme ve druhém tréninku žádné pneumatiky navíc, takže časy, které jsme zajeli, byly zajety na 15 až 20 kol starých pneumatikách, takže s tím jsem celkově spokojený. Co se týče našich očekávání na Superpole, tak si myslím, že skupina od třetího místa do desátého je docela blízko a je dosažitelná, takže našim reálným cílem je mít Toma v nejlepší šestce a Markuse v top devět.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaAruba.it Racing Ducati SBK Team