Kawasaki Racing Team

Dosáhnutím prvního double sezóny v Imole se dnes Jonathan Rea zapsal do historie, protože vyrovnal v počtu vítězství Carla Fogartyho s celkovým počtem 59 vítězství. Tom Sykes dokončil svůj boj na třetím místě.

Jonathan Rea má nyní na kontě polovinu vítězství této sezóny, ale je to poprvé, co byl schopen vyhrát druhý víkendový závod. Má nyní šanci se stát rekordmanem v počtu vítězství už v příštím kole na svém domácím okruhu v Doningtonu.

Toma Sykese zpomaloval jeho nepříliš dobrý pocit z předního kola, a tak mu chvíli trvalo, než se dokázal adaptovat a posunul se dopředu, když několik jezdců spadlo a podařilo se mu poté předjet Xavi Forése. Tím si zajistil čtvrté pódium v tom roce a posunul se na třetí místo v šampionátu.

Leonu Haslamovi (Kawasaki Puccetti Racing) bohužel o kousek utekly body, když absolvoval výlet ven z trati a cílem nakonec projel až na 16. místě.

Jonathan Rea

Jonathan Rea

Jonathan Rea – 1. místo

„Dokázali jsme to a bylo to pravděpodobně to nejlepší vítězství v sezóně. Dostat se dopředu z devátého místa bylo opravdu obtížné. Nebyl jsem si jistý, že se mi dnes podaří vyhrát. Asi jsem příliš překombinoval první kolo. Ztratil jsem pozice v první zatáčce, ale pak se mi povedlo nějaká místa získat zpět. Neztratil jsem moc času, takže když jsem dojel Chaze, mohl jsem si za ním trochu odpočinout a přijít na to, kudy bych ho mohl předjet. Zkusil jsem to dvakrát nebo třikrát, ale byl odhodlaný mi to vrátit. Nakonec jsem proklouznul před něj ve Variante Alta a to byl ten správný okamžik na to, abych zalehnul, zajel dvě čistá kola a udělal si náskok. Bylo skvělé vyrovnat rekord v celkovém počtu vítězství, a protože nám ještě do konce sezóny zbývá hodně času, doufám, že jich pár dalších přidám. A to je super.“

Tom Sykes

Tom Sykes

Tom Sykes – 3. místo

„Je pozitivní, že jsem teď na třetím místě v šampionátu. Jsme zase zpátky. Měl jsem dneska špatný pocit z předku a nebylo pro mne jednoduché vjíždět do zatáček tak, jak bych si představoval. To znamená, že jsem měl následně špatnou trakci na zadním kole, když jsem ze zatáček vyjížděl, a tak pro mne bylo těžké zvládnout závod. Tlačil jsem na pilu a viděl jsem, že jezdci přede mnou mají lepší celkovou rychlost, ale snažil jsem se je dojet a pak se pomalu, opatrně, dostat před ně. Michael van der Mark udělal chybu a vzal s sebou ven ze závodu i Marca Melandriho, a tak to pro mne bylo o něco jednodušší. V tento pro mne „špatný“ den jsem dokázal dojet na pódium a to mě těší.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaAruba.it Racing Ducati SBK Teamnásledující kapitola »Pata Yamaha Official WorldSBK Team