Kawasaki Racing Team

Vypadalo to, že Jonathan Rea se stane vítězem pátečních tréninků, v závěru druhého tréninku ho ale těsně překonal Tom Sykes na motocyklu BMW. Rozdíly mezi jednotlivými jezdci ale byly minimální, když jezdci v Top 5 se dokázali vejít do rozestupu 0,031. Rea vyhrál první volný trénink, ve druhém nakonec skončil druhý, takže to je pro něj dobrý začátek tohoto víkendu.

Leon Haslam začal také dobře, když v prvním tréninku obsadil sedmé místo, ve druhém tréninku byl třetí, ale to, jak malé rozdíly mezi jezdci jsou, jen potvrzuje fakt, že Haslam na první místo ztratil pouze 0,013 vteřiny.

Jonathan Rea

Jonathan Rea

Jonathan Rea – 2. místo / 1:35,417

„Abych pravdu řekl, tak to dnes byl velmi pozitivní den. Trochu jsme změnili nastavení motocyklu a vrátili jsme se zpět do směru, kterým jsme šli během zimních testů a prvních několika závodních víkendů. Získal jsem trochu hbitosti v nastavení a dokážu některé věci dělat trochu jinak. Zatáčení motocyklu se zlepšilo v táhlých zatáčkách a já můžu dělat změny, takže prostor je větší. Díky této změně se postupně musím lépe adaptovat. Je to stále proces učení a cítím se docela dobře, ale teploty jsou tady příliš nízko, takže je pro nás důležité do zítřka zanalyzovat jak SC0, tak SC1 verze zadních pneumatik. Musíme přesně pochopit, kde je v našem výkonu nějaké křížení, pokud je. Potom můžeme najít naše závodní nastavení. Dnes jsme odvedli dobrou práci a cítím se docela dobře, musíme pochopit, kde se musíme do zítřka zlepšit.“

Leon Haslam

Leon Haslam

Leon Haslam – 3. místo / 1:35,427

„Mám opravdu radost, protože jsem nečekal, že budu třetí nejrychlejší. Naším plánem bylo jet dnes ráno na tvrdé směsi pneumatik a odpoledne na měkké a v obou trénincích jsme dokázali jet závodní simulaci. Takže jsem s tím spokojený, použili jsme jenom dvě pneumatiky během dne. V Assenu je to vždy těsné, jedna desetina sem, jedna desetina tam, a v závodě je to vždy velmi těsná bitva. Je tu několik oblastí, ve kterých se chci zlepšit, ale zatím je to velmi dobré. Nejdůležitější je udržet teplotu pneumatik. Obvykle v těchto podmínkách by typ pneumatik SC0 nikdy nevydržel, ale nový větší profil pneumatiky drží neuvěřitelně.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

následující kapitola »Moriwaki Althea Honda