Richard Sedlák se k víkendu na Těrlickém okruhu zmínil slovy:

„Jedeme rubááát, Těrlicko volá. Čtvrtek příjezd, rychle postavit zázemí, dokud je ještě místo, a čekat na mechoše, protože je na R6 nějaká práce. Večer utekl rychle a bylo ráno. Někteří ani nešli spát, a tak se pátek nesl v duchu odpočinku, koupání v přehradě a posledních příprav včetně přejímek. Organizátoři měli připravenou autogramiádu jezdců na náměstí v Havířově, což si jezdci i návštěvníci moc užili. Večer se ještě stihla návštěva místních fans na jejich obvyklém místě – stadionu. Tihle kluci zase chystají neuvěřitelnou show, takže se bude během víkendu na co těšit.

Těrlicko letos hostilo evropský šampionát IRRC, kam jsme dostali divokou kartu a spolu s třídou Open do 600 ccm nás čekaly 4 kvalifikace a tři závody. Hned brzy ráno mělo IRRC připraveno warm up, aby se jezdci, kteří zde jedou poprvé, seznámili s tratí. Nakonec z toho byly jen 2 kola za safety carem. Ani ne za hoďku se už jela první kvalifikace IRRC. Trať se proti loňsku změnila jen pomalejším retardérem na cílové rovince. Povedlo se nám zajet čtvrtý čas 2:25.5, takže spokojenost. Pauza cca 1,5 hodiny a čekala nás první kvalda open. Zrychlení nepřišlo a čas 2:26,8 znamenal sedmý čas. Zase přestávka 1,5 hoďky a druhá kvalda IRRC. Zrychlení na 2:24.3 a pátý místo. Aspoň trošku šel čas dolů. Zase pauza, už se ani nechtělo v tom vedru lézt do kombinézy… Takže druhá kvalifikace Open a cíl jasný. Zlepšit čas, aby z toho byla minimálně druhá řada. Zkusil jsem se chytnout rychlejšího jezdce a šel kousek později na brzdy, bohužel to bylo do toho pomalého retardéru, kde se brzdí z šestky na jedničku. Zatočit už nešlo, a tak jsem porazil balíky a měl pád. Motorka by byla pojízdná, ale pak jsem si všimnul, že prasknulo víko motoru. Takže svozem do depa a mechanici měli hned o sobotní program postaráno. Povedlo se půjčit víko motoru od Lucu Gottardiho. Motorka se dala do pořádku a byla připravena na nedělní 3 závody.“

Výsledek neděle byl tedy 5. místo v IRRC a 9. místo ve volné. Počasí bylo milostivé a nepřineslo ani déšť. Trošku se chvílemi i zatáhlo, že nebylo tak šílené vedro. První závod se jelo IRRC. Po několika soubojích jsem nakonec dojel na 8. místě a čas posunul na 2:23,1. Moc času na odpočinek nebylo, a tak jsem se už připravoval na závod Open. Do něj nakonec spousta jezdců IRRC nenastoupila, tak jsem měl ze 3. řady před sebou jen jednoho jezdce. Několik kol jsem stíhal Caljouwa, ale pak přišly malé chybky, předjetí Kalliem a nebyl jsem schopen jejich tempo stíhat. Nakonec z toho bylo 3. místo a opět čas 2:23,1. Třetí závod jsem nastupoval hlavně kvůli týmu a fandům, protože porce ježdění byla fakt velká. Tady jsem zvolil špatnou stopu do první zatáčky a šel na vnitřek, úplně zastavil a venkem mě předjelo hodně jezdců. Pak už to byla jen stíhací jízda a velký souboj s Lakim. Ten jsme si oba užívali a já hledal příležitost, kde Lakiho předjedu. To se mi asi dvakrát povedlo, ale vždy mi to obratem vrátil. Nakonec jsem cílem projel za Lakim na 10. místě. Konečně jsme si třikrát užili obrovskou show na stadionu, kde fandové měli připraveny stupně vítězů, převleky, rozhovory a tak si mohli všichni jezdci tohle naplno užít!

Z Těrlicka si MTR Company odváží pěkné umístění a spousty zážitků.

Dalším podnikem jsou slovenské Piešťany 6-8.7.2018. Věřím, že se popereme opět o umístění na stupních vítězů.

Díky Tomovi a Mariovi za perfektní přípravu motorky (po pádu na ní měli víc práce než jindy) a svým fandům, sponzorům a partnerům. FUTURES-CONTPRODUCT s.r.o., LASIUS Group s.r.o., MB TOOL s.r.o., Generali, Motoshop Amtrade“

Společně s tiskovou zprávou si můžete vychutnat a užít on-board video z nedělního závodu kategorie do 600 ccm, který byl z pohledu jezdec Richarda Sedláka a jeho motocyklu Yamaha R6 velmi úspěšný, neboť v něm tento jezdec obsadil v hodně nabité konkurenci třetí místo a po závodě se tak postavil na nejnižší příčku stupňů vítězů.