Za „tovární“ tým Hondy bude letos startovat Ian Hutchinson, kterému bude dělat parťáka Australan David Johnson. Díky potvrzení plánu Hondy tak zapadl do sebe poslední kousek skládačky ohledně toho, kdo pojede za ty největší týmy.

Všichni, kdo loni skončili na pódiu, již potvrdili svoje plány. Pro Conora Cumminse, Jamese Hiliera, Deana Harrisona a Petera Hickmana se nic nezmění a všichni zůstávají ve svých týmech – popořadě v Milenco Security Padgetts Racing, Quattro Plant JG Speedfit Kawasaki, Silicone Engineering Racing Kawasaki a Smiths Racing BMW. Po dlouhém čekání potvrdil před několika dny i Michael Dunlop, že letos bude startovat a zůstává v týmu Tyco BMW.

John McGuinness

John McGuinness

John McGuinness sice také zůstává ve svém loňském týmu, ale pro něho to bude v podstatě premiéra, protože byl loni nucen z TT na poslední chvíli odstoupit, když se mu obnovila zlomenina, kterou si způsobil na North West 200 v roce 2017. Pro britské fanoušky to byla velká pohroma, protože se měl představit v britském týmu na britské motorce. O to větší očekávání jsou tak po dalším roce čekání.

Ian Hutchinson se loni podle svých slov „dával dohromady a učil se znovu s Firebladem“ po svém zranění v roce 2017. Na letošní rok se ale podle svých slov cítí sebevědomý a po pořádné porci kilometrů na silnici i na okruhu si je jistý, že „bude v silné pozici na North West 200.“

David Johnson je nadšený z možnosti startovat za jeden z nejúspěšnějších týmů v historii IOMTT: „S Hutchim vyléčeným ze zranění budeme dobře spolupracovat a budu mít kolem sebe v týmu skvělé lidi. Nemohu se dočkat, až budu zpět na Británii a začnu testovat!“