Danilo Petrucci

Pramac Racing, 1. místo v testu, nejrychlejší čas 1:42.431

„Byl to užitečný den, posloužil k tomu, abych si zvykl na motorku na mokru. Bylo velmi chladno a asfalt nepřekročil teplotu 13 stupňů. Nebylo to snadné, ale cítil jsem se dobře, protože mokro pro mě není problém. Omlouvám se za nehodu, ale naštěstí nebyla motorka nijak významně poškozená. Jsem spokojený s nejrychlejším časem a hlavně s prvními dvěma dny testu s Pramac Racing. S novým týmem se cítím velmi pohodlně.“

Nicky Hayden

Drive M7 Aspar, 2. místo v testu, nejrychlejší čas 1:43.598

„Vzhledem k tomu, že bylo mokro, jsme nebyli schopni otetovat všechno, co jsme chtěli. Máme několik nových techniků, takže jsme využili šance navzájem se poznat. Celou sezónu jsme nejeli na mokru, takže jsme první část dne jeli na staré motorce. Udělali jsme několik úprav, které fungovaly dobře, a na konci jsme měli šanci projet se na nové motorce. Jet na nové motorce na mokru není ta nejlepší věc na světě, ale alespoň jsme byli po pár kolech schopni získat pocit. Má spoustu výkonu, takže doufám, že budeme mít zítra šanci zkusit ji za normálních podmínek. Zdá se trochu tuhá, trochu těžší, ale největší rozdíl ve srovnání se starou motorkou je určitě výkon. V případě, že bude zítra počasí na naší straně, můžeme se soustředit na nastavení nové motorky a získání skutečného pocitu. Podvozek, motor…je spousta věcí, které musíme přizpůsobit mému jízdnímu stylu, takže doufejme, že zítra budeme mít možnost.“

Scott Redding

Team Estrella Galicia Marc VDS, 3. místo v testu, nejrychlejší čas 1:43.813

„Já i můj šéfmechanik jsme se dozvěděli trochu víc o motorce, společně udělali nějaké kroky vpřed, což bylo dobré navzdory dnešnímu mokru. Dnes odpoledne teploty trati hodně klesly a bylo těžší udržet teplo v pneumatikách, nejprve jsme se zaměřili na brzdění a zatáčení. Zkoušel jsem i pár věcí ohledně elektroniky, abych lépe pochopil, jak fungují. Také se nám podařilo zlepšit mou pozici na motorce, takže to byl docela produktivní den, i když počasí nebylo ideální. Pokud se zítra podmínky zlepší, pak si myslím, že to bude ještě lepší.“

Alvaro Bautista

Factory Aprilia Gresini, 5. místo v testu, nejrychlejší čas 1:43.827

„Dnes to bylo jen pokusit se pracovat s týmem a poznat motorku, protože včera (v pondělí) jsem zajel jen pár kol a moc jsme toho nezjistili. Určitě je tato motorka jiná než ta, kterou jsem řídil předtím. Musím změnit svůj jízdní styl. Cítím se dobře. Můžu se hodně zlepšit. Na tomto motocyklu mám pocit, že je řízení mnohem jednodušší než na Hondě. S dneškem jsem spokojený. Je to jiné, protože dnes bylo mokro a docela zima. Vzpomínám si, že s Hondou jsem na mokru měl problémy na výjezdu ze zatáček. Tato motorka je úplně jiná. Nevzpomínám si, kdy naposledy jsem se na mokru pokaždé zlepšil. S Hondou jsem se dostal do jednoho bodu a nemohl se kvůli nedostatečné přilnavosti zadní části zlepšit. Dnes jsem se cítil dobře, když jsem vyjel na trať – stále jsem se zlepšovat – to byla pozitivní věc. Cílem je poznat motorku a lidi, kteří se mnou pracují. Nejde o časy nebo pozice. Prostě se potřebuji cítit na motorce pohodlně a zlepšit svůj pocit.“

Yonny Hernandez

Energy T.I. Pramac Racing, 6. místo v testu, nejrychlejší čas 1:44.432

„Kvůli podmínkám bylo velmi těžké cítit rozdíl mezi GP14 a GP14.2, i když je to jasně jiný motocykl. Bylo důležité získat informace na mokru, ale je jasné, že doufám, že pojedu na motorce zítra na suchu. Nicméně první dojem z GP14.2 byl velmi dobrý, dokonce i v dešti a potvrdil to docela dobrý čas, který jsem zajel.“

Marc Marquez

Repsol Honda Team, 8. misto v testu, nejrychlejší čas 1:45.715

„Dnešek byl dnem, ve kterém jsme toho nemohli příliš mnoho udělat. Přesto se nám podařilo otestovat pár věci, které fungovaly dobře. Zajeli jsme pár kol, ale přinejmenším jsme mohli udělat malý pokrok v naší práci. Předpověď na zítra je lepší než dnes, takže doufejme, že můžeme vyzkoušet novou motorku!“

Loris Baz

NGM Forward Racing, 9. misto v testu, nejrychlejší čas 1:46.143

„První dojem na mokru je dobrý. Chtěl jsem vědět, jak pneumatiky fungují na mokru, takže jsem využil deště k testování. Ještě potřebuji získat větší důvěru s brzdami, ale zítra budeme pokračovat v práci. Navzdory dvěma nehodám jsem spokojený. Jsem v pořádku a byla to jen chyba v řazení. Je to jen hloupá chyba. Ještě nejsem stoprocentně spokojen se svou pozicí na motorce, takže to je možná tím. Nicméně se cítím dobře. Dnes jsem jen zajížděl kola, abych poznal motorku a pneumatiky.“

Eugene Laverty

Drive M7 Aspar, 10. místo v testu, nejrychlejší čas 1:46.871

„Trať byla docela kluzká a na začátku pro mě bylo obtížné získat pocit, protože jsem nemohl udržet teplo v pneumatikách a motorka hodně klouzala. Naštěstí se to po pár kolech zlepšilo. Pneumatiky umožňují větší úhel náklonu, než jsem zvyklý ze superbiků. Máme ještě hodně práce na elektronice, abychom motorku lépe poznali, ale v tuto chvíli je můj pocit na zadku ve vjezdech do zatáček opravdu dobrý. Musíme také pracovat na brzdění motorem a dalších věcech. Spousta jezdců mluví o přední pneumatice, ale já jsem si ničeho zvláštního nevšiml, pro mě je nejpřekvapivější věcí zadní část. I když motorka klouže, můžete dál tlačit. V porovnání s motorkami, které jsem v minulosti řídil, je tato menší, nižší a lépe se ovládá.

Cal Crutchlow

CWM LCR Honda, po havárii v testu nepokračoval

„Rozhodli jsme se, že opravdu nestojí za to jezdit, a to zejména poté, co jsem ve svém prvním rychlém kole boural. Teplota trati byla nízká a já jsem jel do zatáčky čtyři, aniž bych měl teplo v pravé straně přední pneumatiky a měl opravdu malý pád. Víme, proč se to stalo a neovlivnilo mě to, vím, že můžu jet v dešti a v několika posledních letech jsem v MotoGP zajel několik velmi dobrých závodů. Dnes jsem se snažil jet okamžitě rychle, ale to je závodění a zítra to zkusíme znovu. Máme před sebou dlouhý testovací plán a doufám, že trať bude ráno suchá, ale pochybuji, že to vydrží až do odpoledních hodin.“

Massimo Meregalli (Yamaha)

„Bohužel počasí nebylo ideální k pokračování v testovacím programu, který jsme si včera připravili. Využili jsme příležitosti nechat Valeho zajet pár kol s mokrým nastavením. V letošním roce bylo několik okolností, kdy jsme nebyli spokojeni s nastavením, ale kvůli stavu trati jsme nemohli udělat testy, které jsme chtěli. Chtěli jsme zajet mnoho kol, ale podmínky byly příliš riskantní, takže jsme raději skončili. Vypadá to, že zítřejší počasí bude opravdu pěkné a budeme schopni pokračovat ve vývoji pro rok 2015.“

Jack Miller

CWM LCR Honda, do testu nevyjel

„Dnešek byl opravdu dost nudný, nezajeli jsme žádné kolo. Mám za sebou zatím jen jeden den na této motorce a ještě máme další testy, takže nemusíme riskovat jízdu na mokru. Strávil jsem většinu dne zkoumáním dat ze včerejška, abychom měli lepší představu o tom, jak to šlo na suchu.“