Na okruhu Red Bull Ring se rozjíždí jedenáctá Velká cena sezóny 2017 v mistrovství světa silničních motocyklů. Na rakouskou trať se celý šampionát přesunul jen pár dní po závodech v Brně, takže nikdo neměl moc času na oddech. Tak jako vždy, ani tentokrát nechyběla čtvrteční tisková konference, na které se sešli vybraní závodníci královské třídy. Tentokrát se jí zúčastnili: Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing), Dani Pedrosa (Repsol Honda), Maverick Viñales (Movistar Yamaha), Marc Marquez (Repsol Honda), Valentino Rossi (Movistar Yamaha) a Cal Crutchlow (LCR Honda).

Marc Marquez

Jako první byl osloven Marc Marquez z týmu Repsol Honda, který je ve vedení šampionátu.

Marcu, vrátili jsme se na Red Bull Ring, kde se jede podruhé. Kvůli počasí i typu trati to bude určitě zajímavý víkend, že?

„Přijíždíme sem rovnou z Brna a pocity máme dobré, protože i v pondělním testu jsme se cítili dobře. Uvidíme během víkendu, jaké to bude. Loni to byl jeden z víkendů, kde jsme měli více problémů. Jak už jsem řekl dříve některým novinářům, loni jsme tady testovali a letos jsme zapracovali na nedostatku akcelerace. Uvidíme, jak na tom budeme. Vypadá to, že počasí bude nestabilní, takže bude důležité udělat správné kroky. Půjdeme postupně od prvního tréninku do dalších a budeme se snažit najít co nejlepší nastavení na neděli.“

Co si myslíš o Red Bull Ringu, který je hodně rychlý?

„Samozřejmě, že Red Bull Ring je velmi speciální okruh. Myslím tím to, že tu je spousta tvrdých brzdných bodů a zároveň míst s velkou akcelerací. Uvidíme, zda letos najdeme tu správnou rovnováhu. Loni jsem tu byl docela rychlý, ale docela brzy poklesl výkon zadní pneumatiky, protože tu byl jiný typ pneumatik, ale letos věřím, že bychom mohli být konkurenceschopnější. Uvidíme, jak na tom budeme, zda budeme bojovat o stupně vítězů, o Top5 nebo o vítězství, to nikdy před začátkem víkendu nevíte, ale budeme se snažit být co nejlepší a konstantní, tak jako pokaždé.“

A jaký byl pondělní test? Asi jsi nemohl v neděli večer moc oslavovat.

„Nene, v neděli večer jsem už vlastně v 11 hodin spal, protože jsem se snažil být připraven na pondělní test, který pro nás byl důležitý. Nalezli jsme několik drobností, se kterými jsem se v pondělí cítil pohodlně. Přilnavost trati byla perfektní a časy na kolo šlo zajet jednoduše. Vyzkoušeli jsme pár věcí a trochu jsem si zlepšil pocit z předku. Uvidíme, zda to bude fungovat i tady a zda se budeme držet našeho základního nastavení, protože to vypadá, že to v posledních závodech fungovalo dobře.“

Maverick Viñales

Druhý byl osloven Maverick Viñales z týmu Movistar Yamaha.

Hodně jsi uvítal své poslední pódium, že? A tady se ti loni také dařilo, takže to je pro tebe dobré před víkendem.

„Ano, tuhle trať mám opravdu rád a loni to tu bylo dobré. Je to jedna z tratí, kde jsem byl blíž čelu. Jsem do tohoto víkendu docela motivovaný po stupních vítězů z Brna, kde jsem se opět cítil dobře. V pondělí jsme testovali spoustu věcí a znovu jsem se na motorce cítil skvěle, zejména na konci dne. Jsem díky tomu pozitivní a připraven vyrazit.“

Stále se mluví o aerodynamických kapotách, loňských křidélkách, ty jsi právě v testu vyzkoušel nové kapoty. Budeš je tady používat?

„Ne, protože jsme nenašli nic opravdu pozitivního, ale chceme je opět otestovat na jiné trati. Musíme počkat, ale máme také ty staré, které jsme používali v Le Mans. Musíme to všechno vyzkoušet a uvidíme, zda dokážeme zlepšit akceleraci.“

Vypadá to, že půjde hlavně o počasí. Dnes ráno trochu pršelo a vypadá to, že bude mokro i další dny.

„Vypadá, že bude nestabilní, takže musíme být připraveni na všechny situace. Bude důležité se dostat do druhé části kvalifikace. Jak už jsem řekl, jsem připraven vyrazit na trať a motivovaný tak, jako pokaždé.“

Valentino Rossi

Jako další byl osloven jeho týmový kolega Valentino Rossi.

V roce 1996 jsi tady oslavil první pódium, ale pojďme do současnosti. Zatím to vypadá, že tu půjde o počasí, můžeme vidět závod flag-to-flag, opravdový mix všeho, podobně jako v Brně, že?

„Když jedete na této trati, tak je to velký rozdíl v porovnání s ostatními, protože je velmi rychlá, průměrná rychlost je neuvěřitelná a není tu tolik zatáček, takže se musíte koncentrovat na každý metr, abyste byli co nejlepší. Brzdění je tu také velmi důležité, nicméně je to zábavná trať. Vypadá to, že počasí nebude tento víkend fantastické, zejména zítra. Musíme se pokusit být připraveni na všechny podmínky. Přijíždíme sem po Brně, kde to pro mě byl velmi dobrý víkend hlavně kvůli rychlosti. Na motorce jsem měl dobrý pocit, což je důležité. Budeme se snažit být silní na mokru i suchu, abychom byli připraveni na neděli. Uvidíme.“

V pondělí při testu jsi vedl.

„Pondělní test byl dobrý. Vyzkoušeli jsme pár věcí. Některé byly docela dobré, jiné byly docela stejné. Nakonec jsem skončil s víceméně stejným časem jako v sobotu, ale s dobrými pocity.“

Maverick řekl, že nebude nové kapoty používat, co ty?

„Myslíme si, že tady to není perfektní trať pro tento typ kapoty, ale prověříme to během víkendu, abychom byli co nejlépe připraveni na nedělní závod.“

Jak bys zhodnotil minulý závod s výměnou motorek. Bylo to určitě těžké rozhodnutí, kdy zajet a kdy ne.

„Závod flag-to-flag je vždycky těžký pro všechny. Musíte poznat ten správný moment na návrat. Pokaždé je také situace jiná, protože například letos v neděli trať v porovnání s loňským rokem vysychala velmi rychle. Zastavili jsme po pár kolech, ale ostatní to udělali o chvíli dřív, když byla trať připravena na slicky a dokonce jedno kolo dělalo rozdíl. Myslím, že to potřebujeme vylepšit a příště udělat lépe. V takových podmínkách na motorce nikdy nemáte perfektní podmínky, možná, že takový závod je ten nejhorší.“

Dani Pedrosa

Jako čtvrtý byl osloven Dani Pedrosa.

Dani, v posledních osmi závodech jsi získal šest umístění na stupních vítězů, takže je vidět, že jsi ve skvělé formě. Musíš sem přijíždět s velkou jistotou.

„V posledních třech závodech jsme pracovali dobře, ale samozřejmě, že se musíme na této trati opět soustředit. Tady to bude o to důležitější, protože jsme tu měli loni spoustu problémů, které tu byly vlastně celý víkend, od tréninků, přes kvalifikaci až po závod. Budeme se soustředit od prvních minut prvního tréninku a uvidíme, jak se bude motorka na této trati chovat. Bude také důležité zajet pár kol, protože i když jsme tu loni závodili, tak potřebujeme zajet víc kol, abychom byli co nejlépe připraveni na neděli.“

V pondělí jsi také testoval s Marcem, byl to dobrý test?

„Jasně, byl to dobrý test. Podmínky na trati se neustále zlepšovaly a odpoledne byl grip úžasný. Myslím, že to byl pozitivní test. Uvidíme, jaká bude motorka tady, kde je to úplně jiná trať, jsou tu tvrdé brzdné body a akcelerace. Musíme pracovat na tom, abychom neměli takové wheelie, ale dobrou akceleraci. To bude jeden z klíčových bodů. Víme, že tu loni byli silní jezdci na Ducati, takže se na ně musíme také zaměřit.“

Spousta lidí se tě na to asi ptá, ale natočili jste skvělé video ve stylu Jamese Bonda.

„Bylo to úžasné, s celým týmem jsme si to moc užili. Během natáčení jsme si užili spoustu zábavy. Výsledkem toho jsou skvělé záběry. Bylo to také poprvé, co jsem skočil z letadla, takže jsem se na začátku hodně bál. Ten zážitek je ale úžasný a je to jedna z věcí, které musíte za život alespoň jednou zkusit. Četl jsem i zprávy od fanoušků na sociálních sítích, kdy mi přišla spousta zábavných komentářů.“

Cal Crutchlow

Jako další promluvil Cal Crutchlow z týmu LCR Honda.

Cale, máš za sebou pěkný souboj s Valem v posledních kolech minulého závodu, nyní přichází víkend, kde bude hrát roli počasí, budou tu silní i jezdci Ducati, vypadá to, že to bude zajímavý víkend.

„Je to tak, ale je to stejné pro všechny. Půjde o počasí, ale musíte vyjet na trať v jakýchkoliv podmínkách, tak jako ostatní. Budeme to brát tak, jak to přijde. Budeme se snažit začít od výkonu, jaký jsem měl v Brně. Ten sice nebyl nejlepší, s Valentinem jsem moc nezávodil, on mě prostě předjel a bylo to, ale byl to v Brně dobrý víkend. Samozřejmě, že bych preferoval být blíž pódiu, ale je to tak. Budeme se o to snažit znovu tento víkend a uvidíme, co můžeme udělat.“

V pondělí ses také zúčastnil testů spolu s Marcem a Danim. Často testuješ pro Hondu nějaké díly, ale také svou LCR Hondu, takže máš takovou dvojitou práci.

„Jo a pak se všechno soustředí na ně (smích). Upřímně, v pondělí jsme netestovali nic nového. Ještě jsem se necítil dobře po svém pádu z třetího volného tréninku, takže jsem toho moc nenatestoval. Preferoval jsem spíš sedět a odpočívat před tímto víkendem, protože jsem při pádu trefil zeď a byl to velký pád. Během víkendu jsem se cítil dobře, ale při testu jsem se takhle rozhodl. Neměli jsme žádné nové díly, ale zkoušeli jsme jiné nastavení, kapoty a tak. Bylo to pozitivní a doufejme, že toho budeme moci využít i teď o víkendu v Rakousku.“

Honda vyhrála poslední dva závody a je ve vedení šampionátu, takže to musí být dobré i pro tebe.

„Jasně, ale já jsem nevyhrál ani jeden závod. Samozřejmě, že je to pro Hondu dobrá chvíle. Myslím, že všichni jezdci jezdí dobře a já do toho dávám všechno, stejně tak můj tým, LCR Honda, inženýři a všichni kolem, kteří odvádí dobrou práci, takže v tom budeme chtít dál pokračovat. Loni jsem měl skvělou druhou polovinu sezóny, která začala tady, takže doufejme, že to můžeme zopakovat.“

Pol Espargaro

Jako poslední se dostal ke slovu Pol Espargaro z továrního týmu Red Bull KTM.

Pole, je to pro tebe velký víkend, že?

„Ano, je to pro nás trochu stresující víkend, ale jsem moc rád, že jsme tady a že právě teď přišla tahle GP, domácí pro továrnu, protože bylo pěkné, že jsme minulý víkend získali tak dobrý výsledek, takže se všichni členové týmu a mechanici nemohli dočkat tohoto víkendu. Přijíždíme sem ve skvělý okamžik, ale samozřejmě, že to bude trochu stresující víkend s velkým tlakem.“

Byla to pro tebe opravdu dobrá příprava v Brně, když jsi dovezl první umístění v Top10 pro KTM.

„Byl to skvělý závod. Myslím, že podmínky byly trochu zvláštní, ale s motorkou jsme měli dobrou rychlost. V posledních závodech jsme měli trochu problémy bojovat s ostatními jezdci, ale v České republice jsem po své chybě potřeboval získat zpátky několik pozic a byl jsem schopný dohnat a předjet některé jezdce. To bylo fantastické, měl jsem opravdu skvělý pocit. Cítím, že každý závod je o trochu lepší, každý test je lepší. Zejména test v Aragonu, který jsme udělali během letní přestávky, se nám opravdu podařil. Pokaždé, když máme čas na zlepšení motorky a práci na ní, tak se hodně zlepšujeme. Továrna pracuje opravdu dobře, kluci odvádí úžasnou práci, kdy jsme se během pár závodů dostali z konce startovního pole do středu startovního pole. To je neuvěřitelné, že to bylo za méně než osm závodů, což je hezké.“

Viděli jsme z Aragonu pár fotek, co jste tam testovali?

„Měli jsme moc, moc, moc věcí. Byl jsem tam já, můj týmový kolega, Mika a také nám pomáhal Miguel Oliveira. Snažili jsme se rozdělit různé díly a testovat ve čtyřech, ale i přes to bylo téměř nemožné otestovat všechno. Jak už jsem řekl, továrna pracuje opravdu dobře a hodně. Vypadá to, jakoby neodpočívali a nespali. Myslím ale, že pokud někde chceme na konci roku být, tak jediným způsobem je pracovat na sobě, na motorce, ale také zaměstnanci v továrně, takže jsem spokojený a vděčný za to, co KTM dělá, protože to potřebujeme.“

Otázky z publika

Otázka na jezdce Yamahy: Marc Marquez je nyní ve vedení šampionátu, ještě nedávno ztrácel 30 bodů, nyní má náskok. Co si myslíte, že je jeho silnou stránkou, že se tam takhle dostal?

Maverick Viñales: „Myslím, že nám Marc ukázal, že je rychlý na mokru i na suchu, že byl konstantnější. Vždy byl vpředu, hlavně v posledních několika závodech, takže to je důvod, proč stáhl nějaké body. Odvedl opravdu dobrou práci. My se nyní potřebujeme zlepšit na mokru, což je samozřejmě náš cíl. V Brně jsme se na mokru trochu zlepšili, cítil jsem se tam dobře. Od teď až do konce sezóny může být mokro, takže to můžeme zlepšit.“

Valentino Rossi: „On je rychlý ve všech podmínkách, na mokru i na suchu a zejména letos byl schopný být rychlý na všech tratích. Já jsem byl naopak na některých tratích docela daleko a měl jsem problémy.“

Otázka na Valentina: Vale, jsi z těchto jezdců nejzkušenější a tím, že tu nejsou jezdci Ducati. Myslíš, že na základě výkonů z Brna, budou Jorge, Dovi, ale i Petrux stále favorité na této trati?

„Těžko říct, protože letos se každá závodní trať hodně změnila, takže musíme zvážit, jak budou jezdci Ducati konkurenceschopní v porovnání s loňským rokem. Doufáme, že budeme blíž. Dovi je vždycky velmi silný, stejně tak v závodě v Brně byl velmi rychlý a samozřejmě Lorenzo před tímto víkendem cítí, že může vyhrát a dá do toho maximum. Také v pondělí při testu byl v otázce tempa velmi silný. Samozřejmě, že i Petrucci, který je letos velmi rychlý, může bojovat o stupně vítězů.“

Otázka na Valentina a Daniho: Loni se tu diskutovalo o ochranných bariérách, které jsou moc blízko trati. Jak to vidíte letos, změnilo se něco?

Valentino Rossi: „Myslím, že na trati, kde je průměrná rychlost tak vysoká a hlavně tady, kde je vysoká rychlost během celého kola, tu bohužel únikové zóny nejsou nikdy dostatečné. Myslím, že tu jsou dva nebo tři docela nebezpečné body, ale upřímně, nepamatuji si, zda něco upravili v porovnání s loňským rokem. Nicméně zítra projedeme trať a poté odpoledne o tom budeme mluvit s bezpečnostní komisí.“

Dani Pedrosa: „Vidím to hodně podobně, protože si také přesně nepamatuji, zda udělali nějaké úpravy. Včera jsem si prošel trať a viděl jsem tam dvě nebo tři místa, kde je zeď velmi blízko pro tu rychlost, jakou v těchto místech máme. Jak už řekl Valentino, zítra to opět uvidíme a budeme mluvit o tom, jaké tu jsou šance do budoucna.“

Maverick Viñales a Marc Marquez

Otázka na Marca a Mavericka: Máme za sebou už deset závodů, jste ve vedení v šampionátu, ale mezi vámi dvěma jsme neviděli pořádný souboj. Máte nějaký důvod, proč tomu tak je?

Marc Marquez: „Nevím. V Brně to bylo poprvé, co jsme spolu stáli na stupních vítězů. Do té doby to bylo tak, že jeden byl na pódiu a druhý ne a naopak. Jsou to jiné motorky, jiný jízdní styl, všichni se snaží o to nejlepší na svých silných okruzích, ale uvidíme, jak to bude dál. Například loni jsme tady viděli souboj čtyř motorek, dvou Yamah a dvou Ducati. Je nejdůležitější zůstat vpředu, být na stupních vítězů a nezáleží na tom, kdo je před vámi nebo za vámi.“

Maverick Viñales: „Běžně to je tak, že když má jeden opravdu dobrý víkend, druhý ho má opravdu špatný, takže bylo těžké se potkat na trati. Jak už Marc řekl, cíle jsou stále stejné, a to vyhrát závody a být na stupních vítězů. To je nejdůležitější cíl, protože letos musíte být velmi konstantní, pravidelně na stupních vítězů a bojovat o titul až do konce.“

Otázka na Valentina: Když se vrátíme k české GP a s tvými zkušenosti, bylo by dobrou možností rovnou startovat na slickách?

„Když se na to podíváte po závodě, tak by start na slickách přinesl vítězství, ale bylo to těžké. Samozřejmě, že je to risk a na startovním roštu sice svítilo sluníčko, ale začínalo pršet. Nemůžete jen vyměnit pneumatiky na startovním roštu, musíte vyměnit motorku, protože vyměnit jen pneumatiky není dobrá varianta, takže se musíte rozhodnout ještě předtím, než se dostanete na startovní rošt. V tu chvíli možná nebylo dostatečné sucho, ale také si myslím, že se spousta lidí bála toho, že by mohlo začít znovu pršet nebo že to nebude osychat tak rychle.“

Otázka na Daniho a Valeho: Jak to vidíte s bezpečností na pit lane při závodě s výměnou motorek? Tím, že jste nejzkušenější, máte nějaké nápady ke zlepšení? Protože když se na to podíváme, tak na pit lane potřebujete získat každou vteřinu.

Valentino Rossi: „Myslím, že jednou z možností je jet na pit lane ještě pomaleji. V tu chvíli by to bylo ale těžké kvůli pneumatikám, zejména když budeme přeskakovat z mokrých na slicky. Možná, že bychom měli mít jasná pravidla o tom, kdo musí projet první. Incident mezi Espargarem a Iannonem jsem neviděl tak podrobně, ale možná bychom měli více prodiskutovat to, že v tomto případě měl Espargaro počkat, než ho Iannone předjede, ale neviděl jsem to tak jasně, takže samozřejmě, že si o tom zítra promluvíme.“

Dani Pedrosa: „Samozřejmě, že v tomto závodě bylo trochu drama, protože nikdo neočekával, že trať vyschne tak rychle, navíc spousta mechaniků neměla připraveny motorky. Jak už řekl Valentino, jednou z věcí je rychlost, kterou musíme probrat, ale spousta pit lane je tak dlouhých, takže by to bylo těžké kvůli pneumatikám. Další věcí, která si myslím, že by mohla fungovat a že o ní budeme zítra více mluvit, je více oddělit týmy MotoGP. Mít box MotoGP, Moto2, MotoGP, Moto2 atd., takže bychom měli mnohem více místa v době, kdy přijíždíme do boxů a každý jezdec by měl svou stopu. Další věcí je to, že když přijíždíte do boxů, tak před sebe dobře vidíte, ale naopak když změníte motorku, nemůžete se otáčet, takže nevíte, co se za vámi děje a nemůžete vidět to, že se k vám někdo hodně přibližuje a musíte se dívat na svého mechanika. Navíc je tu spousta lidí, dva mechanici drží motorku, se kterou odjíždíte, další chytají tu, na které přijíždíte, takže je velmi těžké poznat, který z nich vám říká, ať zastavíte nebo jedete, zda máte volno nebo ne. Myslím, že je mnohem jednodušší, když jezdec přijíždí do boxů, aby sledoval, co se děje před ním a zda někdo vyjíždí pryč. Ten, který vyjíždí už je v tom závodě dál, takže by nepřišel tolik o svou výhodu. Samozřejmě, že potřebujeme další názory ostatních jezdců, které si poslechneme zítra a budeme se to snažit zlepšit.“

Otázky od fanoušků přes sociální sítě:

Otázka na Marca: Mario Andretti jednou řekl, že když je všechno pod kontrolou, nemůžeš jet dostatečně rychle. Souhlasíš s tím?

„Úplně s tím souhlasím. Když máte všechno pod kontrolou, tak cítíte, že hodně riskujete. Vždycky tu musíte mít něco, co není pod kontrolou, tak je to přirozenější a můžete riskovat víc, ale pak je samozřejmě těžší najít limit. Ale jo, tohle je trochu můj styl a je to pravda.“

Otázka na Mavericka: Jak se změnil tvůj život po vstupu do MotoGP se Suzuki a jak se změnil poté, co jsi přešel k Yamaze? Jde o tvůj životní styl, fanoušky, přátele atd.

„Poprvé, když jsem přišel k Suzuki, tak byl úžasný harmonogram s médii, nemohl jsem tomu uvěřit po příchodu z Moto2, ale pak když jsem to změnil na Yamahu, tak toho bylo dvakrát tolik. Strávil jsem mnohem více času s médii, takže se to hodně změnilo hlavně s médii a také můj volný čas, kdy se soustředím na trénink. Celý můj život se nyní točí kolem MotoGP.“

Otázka na Valentina: Je předjetí Jorgeho Lorenza v posledním kole v Katalánsku nejoblíbenější předjetí tvé kariéry? Nebo máš nějaké jiné, o kterých nám povíš?

„Myslím, že tenhle byl asi ten nejlepší, protože byl hlavně v poslední zatáčce. Nepamatuji si další předjetí v poslední zatáčce v MotoGP, možná ve třídách 125 ccm a 250 ccm. Také souboj s Caseym Stonerem v Laguně Seca si myslím, že je na stejné úrovni, ale předjetí Jorgeho přineslo větší nadšení…“

V tu chvíli Valeho upozornili Marc a Dani na souboj se Setem Gibernauem, který byl přítomný na tiskové konferenci, což všechny přítomné rozesmálo.

„Jo, Sete, poslední zatáčka (smích)… Pak jsme ale měli nějaké problémy. Ale jo, jeden takový byl i se Setem…. Souboj v poslední zatáčce je vždycky nejlepší a ten s Jorgem byl skvělý.“

Otázka na Cala: Pokud by všichni jezdci MotoGP zůstali na pustém ostrově, kdo si myslíš, že by přežil nejdéle a proč?

„Uf, nevím. Všichni společně? Můžete na to jít dvěma způsoby. Buď ten, kdo je nejtlustší, protože má největší tukové zásoby nebo ten kdo je nejagresivnější, aby mohl sníst ostatní lidi… Opravdu nevím, nejraději bych vybral sám sebe, kdo by tam vydržel nejdéle.“

Otázka na Pola: Ptají se tě často na tvého bratra a jeho naopak na tebe? Jak se moc dobře se znáte?

„Myslím, že mě zná víc, než se znám já sám, protože mám hodně špatnou paměť. Vždycky byl starší bratr a ten se vždy stará o toho mladšího a nikdy to není naopak. Když jsme byli s rodinou, tak já jsem mu vždycky něco prováděl a on si na mě stěžoval a já tím, že jsem byl mladší, tak jsem měl nějaké důvody. Samozřejmě, že on toho na mě ví víc, než já na něj.“

Doplňující otázka: Závodíš proti Aleixovi jinak, když se potkáte na trati, kvůli tomu, že je to tvůj bratr?

„V posledním závodě ano. Rychle jsem ho dojel a měl jsem šanci v poslední zatáčce, ale bylo to docela riskantní. Měl jsem radost, že jsem byl na 9. místě, takže jsem byl poprvé v Top10 pro naši továrnu KTM, ale možná, že kdybych byl v jiné situaci, tak bych to zkusil a mohlo by to být pěkné, ale byla to poslední zatáčka. Samozřejmě, že když proti němu jedu, tak na něj beru větší ohled, než na ostatní jezdce, ne proto, že na to myslím, ale prostě to tak přijde samo. Respekt, který mám k svému bratrovi, nebudu mít nikdy takový ke svým soupeřům, ale myslím, že je to normální.“

Otázka na Daniho: Po tvém videu ve stylu Jamese Bonda, kdybys měl vytvořit film s Jamesem Bondem, jací jezdci by si v něm zahráli a jaká by měli pravidla?

Dani si vzal čas na rozmyšlenou a poté se k němu vrátilo.

„Já stále nevím, ale já tam tedy hrát nebudu, protože budu režisér, že? Nevím, někdo musí být ten dobrý, takže Bond, a někdo musí být ten záporák. Vypadá to, že by to dobře fungovalo s Marcem a Valem (smích). A příběh? Asi by závodili na dlouhé ulici a hledali nějakou tajnou věc, díky které by byli rychlejší při řízení světa.“