Aprilia Racing Team Gresini

Jezdci továrního týmu Aprilie, které při startu na divokou kartu doplnil testovací jezdec Bradley Smith, si nevedli v úvodním závodu v Kataru vůbec špatně. Aleix Espargaró dovezl svůj motocykl do cíle v nejlepší desítce a jeho týmový kolega Andrea Iannone skončil čtrnáctý. Bradley Smith bohužel závod nedokončil, když těsně před koncem závodu havaroval v první zatáčce.

Aleix Espargaró

Aleix Espargaró

Aleix Espargaró – 10. místo

„Vůbec to nebylo špatné! Skončit v nejlepší desítce v prvním závodu je vždycky pozitivní. Protože se mi povedlo dobře odstartovat, snažil jsem se zůstat v čelní skupině. Náš motor je nyní konkurenceschopný, hlavně na vyšší převodové stupně a na rovinkách jsem byl rychlý. Nová pneumatika mi ale nedržela. Poté začal všem klesat grip a já s nimi dokázal bojovat. Je škoda, že jsem ztratil hodně času při předjíždění Millera, ale když se mi to povedlo, dokázal jsem se dostat i před Morbidelliho a dojet v nejlepší desítce. Na tomto dobrém výsledku můžeme začít stavět.“

Andrea Iannone

Andrea Iannone

Andrea Iannone – 14. místo

„Byl to vcelku pozitivní závod. Při mém prvním závodě na Aprilii jsme skončili 14 sekund za vítězem a to znamená, že jsme pracovali dobře. Ale nebylo to jednoduché – v první zatáčce jsem ztratil po kontaktu s jiným jezdcem levý winglet a to zrovna nepomohlo. Jsem spokojený, zrychlovali jsme při každém výjezdu na trať a tým zkušených mechaniků, kteří ve mne věří, mi kryje záda. To jsou základní přísady, které mi umožňují být pozitivní. Jsme na správné cestě.“

Bradley Smith

Bradley Smith

Bradley Smith – závod nedokončil

„Nebyl to konec víkendu, jaký jsem si představoval. Stejně jako při testu jsem začal ztrácet půdu pod nohama po pěti úvodních dobrých kolech. Na konci závodu jsem se snažil trochu zvýšit tempo, ale havaroval jsem v první zatáčce. Musíme tohle chování dobře analyzovat. Máme už ohledně toho nějaké tušení a začneme na tom pracovat hned od testu v Jerezu.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaLCR Hondanásledující kapitola »Red Bull KTM Factory Racing