Red Bull KTM Factory Racing

První letošní závod pro tovární tým KTM dopadl vcelku pozitivně. I přes to, že jezdci Pol Espargaró ani Johann Zarco nedokázali dokončit závod mezi deseti nejrychlejšími, jejich výkon nebyl špatný a podařilo se jim oproti minulému roku výrazně zmenšit ztrátu na čelo závodu. Pol Espargaró protnul cílovou čáru na dvanácté pozici, jeho kolega Johann Zarco na pozici patnácté.

Pol Espargaró

Pol Espargaró

Pol Espargaró – 12. místo

„Máme smíšené pocity, ale musíme být spokojení, protože jsme neměli velkou ztrátu na vítěze. Byli jsme blízko… ale také jsme skončili až dvanáctí. Takže to bylo dobré, ale zároveň to nestačilo. Když vám na ty nejrychlejší chybí tak málo, začnete přemýšlet nad tím, kde se vzal ten malý rozdíl, o který jste byli každé kolo pomalejší. Myslím, že nám nadělovali 0,3 sekundy za kolo a to není mnoho. Řekl bych, že jsme ztráceli při akceleraci. Byli jsme tak blízko, ale pořád dvanáct sekund chybělo.“

Johann Zarco

Johann Zarco

Johann Zarco – 15. místo

„Začátek závodu byl opravdu dobrý. Dobře se mi ovládala motorka a ostatní nebyli o moc silnější. Byl to dobrý okamžik, kdy pozorovat ostatní. Jsem spokojený, protože jsem očekával problémy, ale viděl jsem, že ostatní na tom nejsou o mnoho lépe. V tu chvíli jsem si uvědomil, že nemáme na vítězství ani na Top5, ale že když budeme dobře pracovat, nejlepší desítka je možná a to je náš letošní cíl. Uvidíme, jestli se nám to povede v Argentině. Chtěl jsem v ní být už zde, ale nepodařilo se to kvůli tomu, že to bylo v pátek a v sobotu jako na houpačce. Je to součást učení a absolvování 22 kol v řadě bylo hodně důležité, protože jsme to absolvovali poprvé. Mám za sebou tovární tým a jsem si jistý, že budou schopni dobře analyzovat nasbíraná data ze závodu.“

Mike Leitner – týmový manažer

„První kolo a my jsme spokojení, že máme všechny čtyři motorky v cíli. Zní to sice jednoduše, ale vždycky to tak není. Pol i Johann byli spokojení s motorkou a my víme, že se potřebujeme dál zlepšit a pokračovat v růstu. Když jsme tu byli poprvé, zaostali jsme za vítězem o 30 sekund a museli být realisté. Nikdy to pro nás nebyla snadná trať, ale v polovině závodu jsme byli pouze 5 – 6 sekund pozadu a to je pro tým velmi motivující. Máme před sebou ještě osmnáct závodů a budeme se snažit být co nejčastěji v Top10.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaAprilia Racing Team Gresininásledující kapitola »Red Bull KTM Tech3