Monster Yamaha Tech 3

Oba jezdci týmu Monster Yamaha Tech3 ve volném tréninku ukázali, že jsou ve skvělé formě. Hafizh Syahrin si na okruh v Brně zvykl opravdu velmi rychle a svůj ranní čas dokázal odpoledne zlepšit o celých 1,228 sekundy. Skončil celkově čtvrtý a je prozatím nejlepší z nováčků.

Jeho týmový kolega Johann Zarco byl v prvním tréninku na prvním místě, poté co zajel skvělý čas 1:56,647. V průběhu druhého tréninku pak pracoval na vylepšení rychlosti motocyklu. V odpoledním tréninku byl oproti ránu pomalejší o 0,112 sekundy a celkově skončil devátý. Oba jezdci se už nemohou dočkat zítřka, kdy v 9:55 místního času znova usednou do sedla svých motocyklů.

Hafizh Syahrin

Hafizh Syahrin – 4. místo / 1:56,200

„Dneska jsem se na motorce cítil opravdu hodně dobře a rád bych poděkoval lidem ve svém týmu, protože jsme fakt tvrdě pracovali. O letní přestávce jsem si odpočinul a nyní jsem ve skvělé formě. Snažil jsem se porozumět těm nejdůležitějším věcem a fungovalo to. Jasně, je to momentálně jen volný trénink, což samozřejmě vím, ale bude zajímavé zítra zjistit, jak na tom opravdu jsme. Snažím se zůstat soustředěný, abych mohl zítra zajet co nejlépe, bez toho abych to tlačil do maxima, což mi okruh v Brně umožní. Dneska jsem opravdu spokojený, protože se nám naše práce opravdu vyplatila. Můj cíl na zítra je dostat se rovnou do rychlejší kvalifikace.“

Johann Zarco

Johann Zarco – 9. místo / 1:56,535

„Mohu říct, že první volný trénink byl opravdu dobrý. Použili jsme pneumatiku medium a na té se mi podařilo zajet skvělý čas a byl jsem opravdu šťastný, když jsem dojel na prvním místě. Odpoledne bylo fakt vedro, ale dobrá věc je, že jsme vyzkoušeli všechny typy pneumatik, abychom zjistili, jak se motorka chová. Také jsem zjistil, jak se na motorce cítím já, což je velké plus a velice důležité pro to, abych se mohl připravit na zbytek víkendu. V posledním výjezdu jsem měl novou měkkou pneumatiku a měl jsem smůlu. Chtěl jsem totiž jet dvě rychlá kola, ale musel jsem zpomalit, abych předjel pomalejší závodníky a tím jsem ztratil čas. Je to smůla, protože jsem už nebyl schopen zajet dobré kolo, ale jsem v Top 10, což je dobré znamení pro zítřek.“

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

následující kapitola »Alma Pramac Racing