Začneme vedoucím jezdcem šampionátu Marcem Márquezem.

Marcu, po druhém místě v Misanu přijíždíš s náskokem 67 bodů na okruh, který miluješ. Vyhrál jsi tu v posledních dvou sezónách a nyní se ti dostalo cti, kdy po tobě byla pojmenována desátá zatáčka okruhu.

„V Misanu jsme měli skvělý víkend, protože jsme skončili druzí, získali 20 bodů a potom ještě v pondělí absolvovali dobrý test. Dnes jsme zahájili MotoGP Aragónu na okruhu, který mám hodně rád, pojmenováním „mojí“ zatáčky. Měl jsem z té události respekt a až tudy pojedu poprvé, tak budu mít určitě příjemný pocit. Teď je ale čas na to zapomenout a koncentrovat se na závodní víkend. Je to pro nás domácí závod, a i když mám okruh rád, tak budeme postupovat krok za krokem a uvidíme, jak jsme na tom.“

Máš tu v Aragónu skvělé statistiky a nejspíš víš, že můžeš teoreticky vyhrát šampionát už v Thajsku. Budeš se určitě soustředit pouze na tento víkend, ale máš teď nejdelší šňůru nepřerušených pódií od magického roku 2014. Od té doby uteklo už hodně času. Co si myslíš, že se změnilo víc? Ty nebo motorka?

„Je to ve zkušenostech. Mých i týmu a všech okolo. V tuhle chvíli máme skvělou sezónu a musíme pokračovat dál jako doposud. Nesmíme se nechat znervóznit a zůstat v klidu. Bylo by krásné tu vyhrát, ale to každou neděli. Pokud to nebude možné, tak se budeme snažit dojet na pódiu. Ducati a Yamaha tu testovaly, takže budou mít dobrý základ, ale budeme tvrdě pracovat, abychom byli v neděli konkurenceschopní. Hlavním cílem je pro nás skončit na pódiu.“

Jako druhý dostal slovo Andrea Dovizioso, který vyhrál předchozí závod v Misanu.

Andreo, možná víš, že můžeš zde v Aragónu získat svoje rekordní pódium. Aragón sice není tvoje nejúspěšnější trať, ale testovali jste zde a poslední dobou se ti daří i na tratích, kde dříve ne, takže si zde určitě víc věříš.

„Rozhodně. Věřím si. Hlavně po testu v Misanu, kde jsme ukázali velmi dobrou rychlost. V Silverstone jsme měli velkou šanci na vítězství. A i zde v Aragónu jsme měli dobrý test. Ale většina jezdců testovala o den dřív, kdy nebyly úplně dobré podmínky, takže musíme počkat a zjistit, zda budou stejné podmínky jako při testu. Ale pocity jsme měli mnohem lepší než loni. Myslím, že jsme v jiné situaci, protože motorka je jiná. Máme jiné kapoty, jiné nastavení a od první zatáčky byla rychlost mnohem lepší než loni. Očekávám, že budeme na stejné úrovni jako v posledních závodech. Ale počítá se až nedělní výsledek, takže se na něj budeme soustředit. Předpověď počasí vypadá příznivě a máme všechny tréninky na to, abychom se dobře připravili na závod.“

V šampionátu jsi na druhém místě a na Marca se teď moc nesoustředíš. Určitě jsi rád, že ses vrátil na druhé místo, ale situace je jiná než loni, protože nyní soupeříš se svým týmovým kolegou. Jorge Lorenzo už letos několikrát vyhrál. Je pro tebe víc „skutečným“ týmovým kolegou než loni?

„Snažit se být přinejmenším druhý v šampionátu je velmi důležité. Soustředíme se na to, ale bojujeme s Jorgem a Valentinem, takže to bude těžké. Ale nevzdáváme to, i když jsme se v polovině sezóny dostali do situací, které jsme nedokázali zvládnout tak dobře jako loni. Povedlo se nám vyřešit malé, ale důležité detaily a díky tomu jsme se vrátili na druhé místo. Jsme o něco lepší než na začátku sezóny. Hlavně na tratích, kde jsme se dřív trápili, jsme nyní rychlí od prvního tréninku. To znamená, že náš základ je o něco lepší. Ale úroveň je vysoká a nikdy to nestačí. A na to se soustředíme, neustále se zlepšovat. I s přihlédnutím k příštímu roku, kdy se zúročí letošní práce.“

Jako další přišel na řadu domácí Maverick Viñales.

Mavericku, v Misanu všechno vypadalo skvěle. Od pátku jsi byl rychlý, byl jsi pozitivně naladěný, ale v neděli se to nepovedlo zúročit. Co se v závodě stalo a jak moc jsi byl naštvaný, že nemůžeš bojovat o pódium?

„Ve skutečnosti jsem byl po Misanu spokojený, protože závod neukázal náš potenciál. Myslím, že jsme mohli skončit mnohem lépe. Od pátku jsme každopádně byli rychlí a celý víkend se mi na motorce jelo dobře, což je pro mne v tuhle chvíli hodně důležité, protože máme s motorkou nějaké problémy, jak jistě víte. Jak všichni jistě ví. Doufám, že se nám tady pokrok povede ukázat i v závodu.“

Zmínil jsi problémy s motocyklem, o kterých se již dlouho hovoří. Stejně jako o tom, jak dlouho už Yamaha nevyhrála. Je pro tebe, tým a Yamahu nyní důležitější soustředit se na příští rok a nebo se soustředíte víc na poslední závody letošní sezóny?

„Pro mne je nejdůležitější se pokusit letos vyhrát. Musíme se soustředit na tady a teď. Začneme od pátku, kdy se budeme soustředit na vyřešení problémů, které jsme měli při závodě v Misanu. Takže se soustředíme na Aragón, pokusíme se z motorky dostat to nejlepší a držte nám palce, abychom bojovali o… zkusíme vyhrát závod.“

Pozornost se poté přesunula na Cala Crutchlowa.

Cale, dojel jsi sem jako šestý v celkovém pořadí a máš nejvyrovnanější výsledky od roku 2013, kdy jsi byl u Tech3. Jsi pouze 11 bodů za Jorge Lorenzem. Cítíš se nyní silnější než kdy dřív?

„Na motorce se necítím silnější. Jak už jsem říkal dříve, tým funguje opravdu skvěle. Je hezké být na dobré vlně, ale promarnili jsme letos hodně příležitostí, kdy jsme mohli být na pódiu. Například na Sachsenringu a nebo v Texasu. Kdybych neudělal některé chyby a nebo v tu chvíli špatná rozhodnutí, tak jsme mohli být v šampionátu mnohem výše. Řekl bych, že jsme akceptovali to, že jsme o něco pomalejší a raději dokončíme závod. Ale jak říkám, tým a Honda odvádí skvělou práci a těším se na Aragón, protože je to dobrý okruh a většina jezdců si to tu užívá. A pokusíme se tu odvést dobrou práci.“

Momentálně si užíváš dobré období v MotoGP a prodloužil jsi smlouvu o další rok. Proslýchá se ale, že je to možná tvůj poslední. Máš nějaký určitý cíl, kterého chceš v příštích dvou letech dosáhnout?

„Být rychlejší. Jsem si jistý, že i Marc před pár lety, kdy vyhrál deset nebo jedenáct závodů v řadě, chtěl být rychlejší. Tohle je život, kterým žijeme v motocyklovém sportu. Nikdy se nechcete přestat zlepšovat a chcete být co nejrychlejší. A až přestanu závodit, tak nechci, aby to bylo kvůli tomu, že budu moc pomalý. Takže chci být v dalších dvou letech rychlejší a rychlejší až do dne, kdy přestanu závodit. Ale mým cílem je samozřejmě vyhrát nějaké další závody a být co nejvýš v šampionátu. Ale je to hodně těžké, když nejste v továrním týmu a závodíte proti nejlepším jezdcům planety. To ale neznamená, že se nebudu snažit. Snažím se teď a budu se snažit i další dva roky.“

Obraťme se nyní k Alexi Rinsovi.

Zaznamenal jsi v Misanu velmi dobrý výsledek. Čtvrté místo. Měkká pneumatika asi není letos častá volba, ale pracovala dobře. Získal jsi nejlepší umístění od Assenu. Musíš být velice šťastný.

„Ano, jsem. Byl to pro nás dobrý víkend. Zlepšili jsme motorku a řekl bych, že jedním z klíčových momentů závodu byl start. Po něm jsem se dostal do svého rytmu a snažil jsem se udržet pozici a nemyslet na nic jiného než na jízdu. Nakonec z toho bylo čtvrté místo. Řekl bych, že je to pro nás i pro Suzuki skvělý výsledek a do Aragónu přijíždíme hodně nabití a s otevřenými možnostmi.“

Ve druhé polovině jsi chtěl být konzistentnější a od letní přestávky jsi dokončil všechny závody, ale čtvrté místo je zdaleka nejlepší výsledek. Co myslíš, že chybí tobě a Suzuki pro to, aby pravidelně dojížděla mezi nejlepšími pěti?

„Jak už řekl Cal, v této kategorii je to hodně těžké, bojujeme proti nejlepším jezdcům na světě. Takže zlepšujeme naši motorku a hodně se soustředíme na příští rok. Samozřejmě ale chceme být i vepředu. Občas udělám malou chybu já, občas není motorka úplně stoprocentní, takže musíme zvládnout spojit všechno dohromady. Není to ale snadné.“

Nakonec se dostalo i na dalšího domácího jezdce, Pola Espargara.

Pole, Misano bylo určitě obtížné, vrátil ses po těžkém zranění, nejspíš největším pádu kariéry. Jak se cítíš v Aragónu?

„Ano, byl to těžký víkend. Před Misanem jsem dlouho neseděl na motorce. Víte, jak jsou ostatní rychlí a se zraněním to není úplně nejlepší pocit, když se vracíte. Udělal jsem o víkendu, co se dalo, ale nebylo možné dokončit závod. Musel jsem brát v potaz další dva dny, kdy jsme měli v Misanu testovat. Vzhledem k faktu, kolik nových dílů jsme měli na programu, to bylo důležitější než závod. Každopádně nebylo snadné se na závody dívat jenom v televizi, takže jsem rád, že jsem zpátky.“

Byly to teď pro KTM těžké časy, když jsi byl ty i Mika (Kallio) zraněný, takže Bradley (Smith) kormidloval celou loď sám. A navíc příští rok také odchází. A do konce sezóny musíte udělat ještě hodně práce…

„Samozřejmě, že všechno okolo smluv a přestupů nepomáhá vývoji. Řekl bych, že jsme měli velkou smůlu a chyběl jsem v části sezóny, která byla pro nás hodně důležitá a měli jsme v ní i pro továrnu domácí závod v Rakousku. Mika se zranil na Sachsenringu a ještě není vyléčený, můj tým se mnou odchází příští rok k jiné továrně. Taková situace není snadná, ale snažil jsem se být zpět v Misanu, protože vždy pracuji na 100% a moc mě mrzelo, že nemohu pomoci týmu. Vypadá to, že nyní jsem připraven.“

Otázky od novinářů

Otázka na Marca: V minulých závodech jsi bojoval s Andreou a Jorgem. Který z nich bude podle tebe v nadcházejících závodech nebezpečnější a jaké jsou jejich silné a slabé stránky?

„Je těžké na to odpovědět. Teď bych řekl, že Andrea, protože je blíž v celkovém pořadí. Ale oba jsou velmi rychlí. Dovi byl v Misanu rychlejší než Jorge, ale Jorge byl velmi rychlý v závěru závodu, takže těžko říct. Jsou si rovni. Oba jsou velmi rychlí a to, že chtějí porazit toho druhého uvnitř týmu, je dělá ještě rychlejšími.“

Otázka na Marca: Proč máš rád trať v Aragónu?

„V první řadě kvůli levým zatáčkám, protože je mám raději (pozn. V Aragónu je deset levých a sedm pravých zatáček). Ale také proto, že je tu hodně klesání a stoupání a různé druhy zatáček a je nemožné nastavit motorku tak, aby dobře pracovala na celém okruhu. Také je to moje domácí Velká cena. A okruh následuje přirozený ráz krajiny a to je vždy krásné.“

Otázka pro Marca a Andreu: V Aragónu bude startovat Jordi Torres. Mluvili jsme s Aleixem Espargarem a ten nám říkal, že si nemyslí, že je dobré, aby jezdec absolvoval svůj debut v MotoGP v průběhu závodního víkendu. Co si o tom myslíte vy dva?

MM: „Je to podobná situace jako v Misanu, ale Jordi závodí ve světovém šampionátu a má větší zkušenosti a myslím, že bude rychlejší. Ale je těžké jet poprvé na MotoGP motorce v průběhu závodního víkendu. Protože nemáte na nic čas, první trénink pro něj bude hodně těžký. Ale důležité je, že Jordi má zkušenosti se závoděním ve světovém šampionátu. Každý jezdec by raději začal v MotoGP při testu, ale pokud vám dá někdo šanci posadit se na MotoGP motorku, tak to uděláte a nebudete řešit, kdy to bude. Takže bychom měli spíše zajistit, aby ta první šance nebyla při závodech.“

AD: „Souhlasím. Bavili jsme se o tom v bezpečnostní komisi a jedna z myšlenek byla taková, že by jezdec nejdřív musel absolvovat test, než by se mohl zúčastnit závodu. Protože je to úplně odlišná motorka od ostatních a i pro rychlé jezdce je těžké si osvojit všechny rozdíly. Myslím si, že Torres je jiný příběh než Ponsson, protože má jiné zkušenosti a nemyslím si, že s ním bude problém. Ale měli bychom takovéto situace ošetřit.“

Otázka na Marca, Andreu a Cala: Po Misanu se začalo mluvit o tom, že by se mělo striktně vyžadovat maximálně 107% času nejrychlejšího pro kvalifikaci do závodu. Jak to vidíte vy a jak striktně by to podle vás mělo být vyžadováno?

MM: „Mluvili jsme o tom a myslíme si, že by bylo lepší to udělat tak, jak jsme před chvílí s Dovim říkali. Protože 107% se někdy nedá použít, třeba v dešti, nebo na hodně dlouhém okruhu, a když je počasí všelijaké. Takže si myslím, že je lepší to udělat jiným způsobem, jako je např. předchozí test a nebo něco takového.“

AD: „Naprosto souhlasím.“

CC: „Jak víte, je nám s Jackem Millerem dáváno za vinu, že (Christophe Ponsson) nepojede. Ale nemám nejmenší tušení proč. Byl jsem ve čtvrtek ten první a nejspíš jediný, kdo řekl, ať mu dáme šanci a jede a že bychom měli dávat jezdcům z ostatních šampionátů příležitost. Takže netuším, proč je mi tohle dáváno za vinu. Ale jsem ochotný se s tím smířit. V první řadě by tým neměl být tak hloupý, že posadí na motorku lidi, kteří zaplatí za jeden víkend. Mohou si vybrat někoho se zkušenostmi nebo třeba z Moto2, kterého doporučí nějaká továrna nebo něco takového. Ale samozřejmě souhlasím s těmi 107% a nebo s tím, že se přihlédne k tomu, co absolvovali předtím, než si sedli na takovouto motorku. Protože to není jenom o tom přijít a jet, což teď může udělat kdokoli, kdo si zaplatí za víkend. Je těžké ji řídit, není to snadná motorka. Musíte se seznámit s motorkou, pneumatikami, motorem, podvozkem. Takže si myslím, že by pro to měla být nějaká pravidla.“

Otázka pro Mavericka: Co se změnilo od Misana u Yamahy a týmu, že jsi zde tolik optimistický? Jde o nějaké nové díly a nebo něco jiného?

„Hodně jsme se zaměřili na to, abychom nastavili elektroniku na můj jízdní styl. A to hodně pomohlo. Protože můžu jet tak, jak potřebuji, a zajíždět časy. To je to jediné, co jsme změnili. Ale stále nám zbývá hodně práce. Jak už jsem říkal, závod neukázal náš potenciál a doufám, že se to podaří zde.“

Otázka pro Andreu: Marc už je hodně blízko titulu. Jaké myslíš, že máš proti němu šance a co je tvým hlavním cílem v následujících závodech?

„Myslím, že hodně malá. Snažíme se vyřešit naše „problémy“, a když se nám to podaří, tak budeme silnější. Takže se nedíváme na šampionát, ale soustředíme se na řešení vlastních problémů a potom přijdou výsledky. I když se to teď nezdá, protože rozdíly jsou malé a jsme hodně vyrovnaní, tak stále je co vylepšovat a je důležité v tom pokračovat.“

Otázka na Cala a následně na Marca a Andreu: V Misanu jsi jasně vyjádřil svůj názor na Romana Fenatiho a na to, jak by měl být potrestán. Jak se na to díváš teď s odstupem dvou týdnů? Měl by dostat další šanci?

CC: „Ne, nezměnil jsem svůj názor. V angličtině pro to máme pojmenování „sob story“. Omluvil se a teď naopak všichni cítí vůči němu lítost. Já tomu nevěřím. Udělal spoustu podivných věcí. Ani já nejsem na trati žádný andílek, stejně jako někteří ostatní jezdci, ale tohle bylo pro mne přes čáru. Takže jsem vůbec nezměnil svůj názor.“

MM: „To, co udělal, si zasloužilo velký trest. Dva závody nestačily. Ale to, co vytvořila média, bylo už moc. Každý den se mě na to ve Španělsku ptali. Bylo to příliš. V minulosti, a není to moc let, se staly podobné věci. Například jeden jezdec narazil do jiného a ten spadl a podobně. Musí za to být tvrdý trest. Média na něj uspořádala hon, jako by někoho zabil. Udělal špatnou věc, ale ne zase takovou.“

AD: „Souhlasím s Marcem. Zasloužil tvrdý trest. Také proto, že už měl prohřešky v minulosti. Ale jak řekl Marc, média to propírala příliš. A i na sociálních sítích to vytvořilo hodně nenávisti a lidé říkali hrozné věci, i když příliš neznali souvislosti.“

Otázka na Mavericka, Alexe a Pola: Jaká je vaše nejoblíbenější zatáčka v šampionátu a proč?

MV: „V Aragónu je to poslední zatáčka, pro mne jedna z nejkrásnějších. Je to typ zatáčky, kde tvrdě brzdíte a potom vjedete do zatáčky bokem. Ale jinak je to poslední zatáčka v Austrálii. V kalendáři je pár zatáček, kde se cítíte vždycky dobře, a pro mne jsou tyhle dvě nejlepší v kalendáři.“

AR: „Nemám žádnou oblíbenou zatáčku, ale jestli mám jednu vybrat, tak to bude šikana v Austinu. Zatáčky 3-4-5. Mám je hodně rád.“

PE: „Myslím, že Marc se s námi podělí o novou nejoblíbenější zatáčku (smích). Poslední zatáčka na Phillip Islandu, jak říkal Maverick. Je úplně jiná než ostatní na tom okruhu a je krásné jí projíždět na jakékoli motorce.“

Otázka na Andreu: Při testu před několika týdny jste testovali nějaké nové díly?

„Ne.“

Otázka na Marca: Při testu Formule 1 v Rakousku mi řekl jeden z vedoucích pracovníků, že doktor (Helmut) Marko byl z tebe nadšený. A je to velký snílek, který by tě chtěl ve formuli vidět jezdit. Co na to říkáš?

„Ano, při testu Formule 1 jsem mluvil s doktorem Markem a je to pravda. Byl opravdu nadšený a chtěl, abych se zúčastnil nějakého závodu nebo podobně, protože test dopadl velmi dobře. Ale já nevím. Dvě kola jsou dvě kola. Další věc je, že by si jezdci Formule 1 stěžovali úplně stejně, jako jsme si my stěžovali v Misanu. Něco jiného je test, jezdit a užívat si to. A něco jiného je závodit s ostatními auty. Představte si Monaco. Znáte mě, nedokončil bych ani první kolo… (smích) Opravdu to oceňuji a budu v budoucnu rád za další šanci testovat, ale soutěžit v šampionátu je obtížné.“

Otázka na Pola: Říkal jsi, že v testu máte hodně věcí, které je potřeba otestovat. Ostatní jezdci říkají, že rozdíl je v malých detailech. Myslíš, že to množství různých dílů k otestování vám to dělá obtížnější a zpomaluje pokrok?

„Ano, určitě. Během mnoha víkendů měníme motorky, motory, podvozky, kyvné vidlice. Takže není snadné poznat skutečný charakter motorky. Víme to. KTM je nyní v bodu, kdy je to tak potřeba. Musí přicházet se spoustou nových dílů a doufejme, že budou dobré. Během roku toho máme na otestování tolik, že nikdy nestihneme celý seznam. Takže je důležité mít testovací jezdce a také „dobrovolníky“ z řad MotoGP jezdců při závodním víkendu.“

Otázka na Andreu: Mluvil jsi o tom, že jste při testu v Misanu něco na motorce vylepšili. Co to bylo?

„Nebylo to tak, že bychom něco objevili v Misanu. Práce začala už v Jerezu, kde jsme něco pochopili, ale hlavně v Barceloně. Není to tak, že bychom změnili jednu věc, ale vydali jsme se určitým směrem a složili jsme věci dohromady. Jak už jsem říkal, je to o malých detailech, které když do sebe správně zapadnou, dostaví se výsledek.“

Otázka pro Pola: Chtěl bys, aby byl Dani Pedrosa testovacím jezdcem KTM? A pokud ano, proč?

„Ano, chtěl bych. Proč ne. Je rozhodně víc pro, než proti. Je to jeden z nejzkušenějších jezdců v MotoGP. Zná Hondu lépe než kdokoli jiný, zná všechny její detaily, jízdní styly, její evoluci a to jak vítězný tovární tým pracuje během závodního víkendu. Takže nám může dát spoustu nových podnětů. Ale uvědomuji si, že nebude snadné ho mít v týmu, je to velké jméno. Angažování Johanna (Zarca) do týmu byl od KTM velmi dobrý tah. A mít v týmu ještě Daniho Pedrosu, bude pro naši továrnu splněný sen. Takže doufám, že se to stane.“

Otázky od fanoušků na sociálních sítích

Otázka pro Cala: Můžeš dát svům kolegům na tiskové konferenci přezdívky?

„Nejsem si jistý přezdívkou pro Alexe. Pro většinu lidí v paddocku přezdívky mám, ale obvykle se nedostanou za zdi boxu. (smích) Abych byl upřímný, pár jich budu muset raději změnit. (smích) Pol má přezdívku „PolAxe“ (Pol with an Axe), kvůli vzpomínce na něco, co jsem říkal jako kluk. Dovimu říkáme „Mushroom“, protože jeho vlasy tak vypadaly, když jsme spolu byli v týmu. Teď už ale vypadají mnohem lépe. Marc má přezdívku „The Cat“, protože pokaždé dopadne na nohy jako kočka. Maverickovi říkáme „Winnie“ podle Winnieho Jonese“ a Alexovi asi budu říkat „Wiggie“, protože jeho vlasy vypadají jako paruka (anglicky „Wig“).“

(pozn. přezdívku pro Marca Márqueze se podařilo rozkódovat čtenáři Dominiku Honzlovi, děkujeme!)

Otázka pro Alexe: Kdybys nebyl motocyklový závodník, jakou kariéru by sis zvolil?

„Určitě by to mělo něco společného se sportem. Možná bych závodil v autech. Ne ve Formuli 1, ale spíše v Rally nebo tak…“

Zkoušel jsi to už někdy?

„Na ulicích. V noci… (smích)“

Otázka na Marca: Jakou zemi rád navštěvuješ a proč?

„Navštěvuji hodně zemí, ale nejlépe se cítím ve Španělsku. Tak to je. Ale další místo, které mám hodně rád, je Austrálie. Phillip Island je jiný. Celé to místo, okruh. Je tam klid, rád tam jezdím. Když jsme tam byli na testu, tak jsem tam dokonce strávil několik dní, protože se mi tam dobře odpočívá.“

A na dovolenou bys jel kam?

„Na dovolenou? Někam, kde je hudba a party. To víte, je mi dvacet pět. (smích) Ale Španělsko. Jih Španělska. Mám rád tamější jídlo a lidi, a užívám si to tam.“

Otázka na Andreu: Jaký je tvůj ranní rituál v závodní den? V kolik vstáváš, co snídáš, jaké jsou tvoje zvyky?

„Vstávám docela brzy, někdy kolem sedmé ráno. Rád se probouzím pomalu a mám čas se připravit na trénink. Snídám normální jídlo, vajíčka, chleba, ovoce. Potom se zahřeji před tréninkem. Normální věci.“

Otázka na Mavericka: Jaká je tvoje nejstarší vzpomínka na MotoGP?

„Myslím, že to byla Suzuki, ještě to byly 500 ccm. Nic konkrétního. Kevin Schwantz na Suzuki.“

Otázka na Pola: Jak si vedeš jako strýc dvojčat (bratr Aleix má nedávno narozená dvojčata)?

„Řekl bych, že hůř než jako jezdec. Není to snadné. Snažím se být dobrý strýček, ale je to těžké. Nedají vám čas si odpočinout. Odpočinete si méně než na motorce MotoGP. Jedno kaká, druhé je naštvané a brečí, pak zase to první čůrá, druhé zase kvůli něčemu brečí. Naštěstí nejsou moje, takže vždycky přijdu, probudím je, pohrajeme si a zase zmizím. To je na tom to nejlepší.“