V předchozích letech měl Aleix Espargaró za týmové kolegy nováčky Sama Lowese a poté Scotta Reddinga, příští rok ale v Aprilii přivítají dva jezdce, kteří závodili u továrních týmů – Andreu Iannoneho a Bradley Smithe, který bude u Aprilie pracovat jako testovací jezdec.

Iannone strávil čtyři roky v továrních týmech – dva u Ducati a dva u Suzuki, kde dokázal vyhrávat a v průběhu čtyř sezón nasbíral celkem 11 pódií. Také Smith, který přijde do týmu Aprilie z KTM, se dokázal na bednu dostat. Po frustrující sezóně Romano Albesiano souhlasil s tím, že na Aprilii „něco nefungovalo dobře“, ale je si jistý, že s novými závodníky získá značka všechny „ingredience“ k tomu, aby udělala krok dopředu.

Romano Albesiano

Romano Albesiano

„Minulou sezónu jsme měli odlišná očekávání, protože jsme na konci roku 2017, dokázali být pravidelně v Top 10 a blízko Top 5. Něco na novém motocyklu ale nefungovalo, motorka ztratila balanc a hodně jsme se trápili. Od začátku to nebylo v pořádku a jezdci se hodně trápili, aby pochopili, co je třeba změnit. Bylo skvělé vidět, jakých fantastických výsledků dosáhl Andrea Iannone v roce 2018 a my víme, že nemáme žádnou výmluvu. Jsem hodně natěšený, vím, že máme potenciál a na letošní sezónu máme ‚všechny potřebné ingredience na dobrý recept’“.

U Aprilie také přijali bývalého člena týmu Ferrari Formula 1 Massima Rivolu, který bude šéfovat závodnímu oddělení. Albesiano, který bude dohlížet na vývoj Aprilie RS-GP, řekl, že Aprilie byla na roštu MotoGP unikátní a že bude klíčové srovnání s předchozími motocykly, na kterých jezdili Andrea Iannone a Bradley Smith.

„Je pro nás hodně důležité, že máme tyto jezdce, protože mají talent a přinesou nám informace, což je pro společnost, jako je ta naše, hodně významné. Máme dost specifický motocykl s úzkým V motorem a zcela jiné těžiště motocyklu. Je vždy důležité mít možnost srovnat pocity nových jezdců s tím, na čem jezdili dříve. Je to hodně důležitý krok k tomu, abychom mohli motorku dále vyvíjet,“ dodal na závěr Romano Albesiano.