Bývalý jezdec Suzuki se na Aprilii poprvé svezl při testech, které proběhly na podzim ve Valencii, a řekl, že navzdory dvěma pádům je jeho RS-GP lepší, než očekával. Iannone spadl i při následujícím testu v Jerezu, což mu zkomplikovalo poslední testovací den, a dojel až na osmnácté pozici se ztrátou 1,8 vteřiny. Jeho týmový kolega Aleix Espargaró promeškal kvůli nemoci většinu testování a odjel jen několik kol. Andrea Iannone cítí, že jeho zpětná vazba byla pro jeho nový tým důležitá, protože poukázal na oblasti, kterým se u Aprilie dosud nevěnovali.

„Myslím si, že Aprilia má velice dobré základní nastavení, ale je tu několik věcí, které se musí zlepšit. A to jak elektronika, tak i další oblasti. Je jisté, že neměli o určitých věcech tušení a já jim to teď poskytuji. To ve mně vzbuzuje optimismus. Samozřejmě, že jsem neočekával, že v testech budu před ostatními, ale nejsme od nich daleko. Na tomto motocyklu je několik překvapivě pozitivních věcí. Některé oblasti musíme opravit, ale myslím si, že je to možné.“

Andrea Iannone

Andrea Iannone označil oblasti, ze kterých jeho nový tým může těžit: „Není to motocykl, který by měl velké problémy, protože velice dobře zatáčí a je velmi mrštný. Musíme zlepšit zrychlení a také mít lepší kontrolu nad předním kolem, ale tohle jsou věci, kterých se neobávám. Motor je velice silný, jenže tu sílu můžeme použít pouze na pátý a šestý rychlostní stupeň, protože jinak máme problémy se zvedáním předního kola. To je důležitý aspekt, který si ze začátku neuvědomovali, ale teď na tom pracují. Některé změny musíme udělat hodně rychle, protože jsou tu další věci, na kterých se nepracovalo a které zaberou spoustu času.“

Pol Espargaró ve Valencii řekl, že Andrea Iannone, kterému se podařilo vyhrát na Ducati a se Suzuki se ve druhé sezóně několikrát postavil na bednu, bude frustrovaný tím, na jaké úrovni je momentálně konkurenceschopnost Aprilie. Ale navzdory tomu, že se Aprilia při testech v Jerezu umístila na nižších místech, je Iannone přesvědčený, že se dá z RS-GP „vyždímat“ mnohem víc.

„Momentálně nepotřebujeme kompletně nový motocykl, pořád máme s čím pracovat. Musíme lépe porozumět tomu, co máme k dispozici, a vědět, co s tím máme udělat.  Jsem klidný, protože mám chuť dělat věci dobře a cítím, že jsem v týmu, který dělá maximum pro to, aby mě podpořil. To je to, co jsem očekával, jsem velmi šťastný.“