Do těchto závodů jsme udělali velkou změnu ve značce pneumatik, kdy po téměř 5 letech jsme přešli od Pirelli ke značce Dunlop, takže nás čekalo hodně práce s nastavením motorky a seznámení s novými směsmi pneumatik. Během pátečních volných tréninků se nám vše podařilo výborně sladit a závěrečný trénink jsem vyhrál s časem 1:59,6.

V sobotu následovala kvalifikace a závod. Během kvalifikace jsme měli v plánu vyzkoušet i kvalifikační zadní pneu, což byla pro mě taky neznámá, protože kvalifikačku Dunlop jsem nikdy neměl možnost vyzkoušet. Pneu měla životnost 3 kola, snažil jsem si v závěru kvalifikace najít volný prostor na trati, abych mohl gumu využít na 100%. Nakonec jsem zajel pěkný čas 1:55,6, ale bohužel na pole position to nestačilo o 0,3, kdy kvalifikaci vyhrál Wiczynski, se kterým letos bojuji o titul v Alpe Adria v třídě Superstock 1000. Před Pannoniarigem jsem vedl o 2 body.

Start do sobotního závodu jsem měl hodně povedený, kdy jsem do první zatáčky najížděl na 1. místě. Během druhého kola mě předjel Wiczynski a nasadil hodně rychlé tempo, kterému jsem stačil pouze já a 3. v pořadí Dario Horvat. Celý zbytek závodu jsem jezdil za Wiczynskim a hledal jeho slabiny. V závěru posledního kola jsem na něj zaútočil a závod jsem vyhrál.

Druhý závod byl ještě napínavější, kdy jsem opět dobře odstartoval, ale během prvního kola mě předjel Černý a Wiczynski. Snažil jsem se jet těsně za nimi. V 5. kole padá na přední kolo Wiczynski a boj o vítězství se odehrál mezi mnou a Černým. Snažil jsem se sledovat jeho stopu v každé zatáčce, protože jel dobře a věděl jsem, že nebude snadné ho v závěru předjet. Pří nájezdu do posledního kola jsem věděl, že můžu zaútočit ve druhé a poslední zatáčce. Při prvním pokusu mě motorka nakopala na výjezdu a zpátky jsem se propadl na druhé místo. Věděl jsem, že moje jediná  šance je poslední zatáčka, do které jsem udělal brutální nálet a Černýho jsem podjel, cílem jsem projel o 0,061 s na prvním místě. Byl to úžasný závěr, kterým jsem si i upevnil vedení v Alpe Adrii o 29 bodů.  Za měsíc nás čeká závěrečný závod v chorvatské Rijece.

Moc děkuji za podporu šéfa týmu Pavla Roháče a všem našim reklamním partnerům, zejména firmě RP motosport exhaust tuning, která vyrábí výborné výfukové systémy, které používáme i pro tuto sezonu. Salovi, který je skvělý technik od pneumatik Dunlop. Dále bych chtěl poděkovat firmě APFREIGHT, Bazzaz, Smalt, Capit,Kili, D-HOLZ, Kulturní dům, Bonmoto, Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Bazény Skříšovský,Propagon, Provo, FAUR servis auto, všem členům týmu Roháč & Fejta, mému tátovi a všem našim fanouškům.