Ahoj Filipe, jak vás vůbec napadlo vytvořit projekt opravy-motoobleceni.cz? Měli jste to už dlouho v plánu, nebo vás k tomu dovedly okolnosti?

Filip: „Zařídit si vlastní šicí dílnu na opravu moto oblečení jsme se rozhodli poté, co jsme v létě minulého roku potřebovali nutně a hlavně rychle opravit kombinézu pro námi podporovaného závodníka, který odjížděl za 9 dnů na závody mimo ČR.

Vyrazili jsme do vyhlášené, nejmenované pražské firmy, kde jsme sdělili naše potřeby. Ochotná paní s námi vše sepsala a oznámila nám cenu, která nás poměrně zaskočila, ale akceptovali bychom ji. Když nám však řekla, že termín dodání bude zhruba 10 – 12 týdnů :-), poděkovali jsme (už ne tak ochotné paní) a vrátili se domů s nepořízenou.

Po téhle zkušenosti jsme během týdne koupili pár strojů z Německa a do oprav přemluvili velmi zkušenou krejčovou, šéfující do té doby dílně na výrobu sportovních oděvů.“

Tak to jste moc neváhali, ale český trh to určitě potřeboval. Je počet zakázek adekvátní vašemu očekávání?

Filip: „Během velmi krátké doby se k nám začala práce hrnout a zájem zákazníků (v té době spíše z okruhu přátel a známých) byl bez nadsázky obrovský. Od 1.12.2015 jsme pak naše služby začali nabízet i široké veřejnosti.“

Takže až spadnu na okruhu nebo v provozu, tak se nemusím bát a kombinézu k vám můžu v klidu poslat. Dokážete vyřešit i jiné problémy, například časté prodloužení rukávů a podobně?

Filip: „Nejde už samozřejmě pouze o opravy. Nabízíme dobarvování a ošetření kůže či našití log na kožené i textilní moto oblečení. Zkrátíme, rozšíříme a zúžíme téměř cokoli a poradíme si i s voděodolnými membránami, které díky speciální technologii opět „zavaříme“ a zůstanou 100% funkční!“

Jak to tedy funguje? Mám poničenou kombinézu, co teď?

Filip: „Náš servis funguje rychle a velmi jednoduše. Zákazník napíše, zavolá nebo se u nás rovnou zastaví a řekne nám své požadavky. Je-li třeba, může poslat emailem fotografii s popisem. My opravu či úpravu naceníme a následně si vše společně odsouhlasíme.

Pokud má zákazník zájem o realizaci, nabízíme pro úsporu času vyzvednutí balíku přímo na zadané adrese přepravní společnosti. Stejný přepravce následně doručí hotovou věc dobírkou zpět. To znamená, že jediná starost zákazníka je věc zabalit a dál už se staráme my. Je to jednoduché, komfortní a rychlé.“

IMG_3611_res

IMG_3651_res

Jak je to s tím, když zákazník potřebuje na kombinézu přidat loga, mají nějaké speciální kritéria?

Filip: „V případě přání o našití loga či jiných nápisů potřebujeme odpovídající soubor ve formátu PDF nebo křivkách. Pokud má zákazník zájem o vytvoření vlastních log nebo nápisů, pomůže mu s tím EXD Jakuba Palečka, se kterým spolupracujeme.“

Můžou někde zákazníci vidět výsledky vaší práce?

Filip: „Naši práci si můžete prohlédnout na našich stránkách a také nás sledovat na Facebooku.

Díky za rozhovor Filipe, a ať se daří.