Suzuki GSX-S1000 a GSX-S1000F byly odhaleny na podzim roku 2014 na výstavě EICMA v Miláně, ale nikdy nedošlo ke zveřejnění výkonu jejich motoru, který je založen na GSX-R1000.

V německém Mottoradu se objevilo, že Suzuki brzo odhalí až dodnes tajné výkonové údaje o nových GSX-S1000 a GSX-S1000F. Zatímco už jsou opět údaje smazány, tak v datech, která byla na čas přístupná se objevilo, že motorky budou prakticky totožné, jen že verze „F“ bude mít navíc kapoty – celkem budou mít 145 koní při 9 500 otáček.

2015-suzuki-gsx-s1000-high-resolution-pics-show-bike-ready-to-roll-photo-gallery_1

GSX-S1000 i varianta F mají kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 ccm. Motor by měl poskytovat 145 bhp, jehož potenciál bude využit díky šestistupňové převodovce. Vpředu budou umístěny 43 mm upside-down vidlice od KYB, které budou vybaveny plně nastavitelným tlumením. Brzdy budou vybaveny dvěma 310 mm radiálními monobloky od Bremba vpředu a jedním kotoučem na zadku. I když budou obě verze sdílet velkou část dílů z GSX-R1000, přesto budou lehčí než jejich supersportovní základ (přesná váha ale nebyla zveřejněna). Oba stroje budou v základu vybaveny ABS a kontrolou trakce.