„Historie je odrazem času, zformovaná vzpomínkami. Ve stejnou chvíli ale nabízí i záblesky budoucnosti. MV Agusta zapouštěla svoje kořeny v průběhu epických bitev, ve kterých získala 37 světových titulů, legendární vítězství a dosáhla na hranice nemožného. To jsou emoce, které přispěly ke zrození legendy jménem „Meccanica Verghera“ – MV Agusta

Koncept MV Agusta Superveloce byl představen na výstavě EICMA jako vzor skutečného modelu, který se začne vyrábět ve druhé polovině roku 2019. MV Agusta směrem k němu používá věty jako „Vzhledem k velmi unikátním estetickým a technickým charakteristikám je Superveloce 800 stvořeno být jedním z nejvíce vybraných a originálních modelů v historii společnosti,“ což se dá přeložit do normální řeči tak, že se bude jednat o velmi drahou motorku vyrobenou v limitovaném počtu kusů.

Křivky Superveloce 800 jsou moderní interpretací ikonických linií ze závodního odkazu MV Agusty a nedá se říct jinak, než že „emotivně“ spojují minulost s přítomností. Jestli je nějaká motorka zosobněním neo retro vlny, tak je to nepochybně právě Superveloce, která už se více blíží uměleckému dílu, než obyčejnému spotřebnímu produktu. Červené a stříbrné karbonové kapoty, doplněné zlatými prvky včetně kulatého předního světlometu, který nutkavě evokuje sedmdesátá léta minulého století. Pod jeho retro kabátem se ale skrývá moderní LED technologie. Všechno podtrhuje víčko nádrže, od kterého vedou charakteristické kožené pásy na jeho zajištění.

Podvozek, motor a všechny ostatní části jsou přejaty od MV Agusty F3 800, ale byly na nich provedeny změny za účelem dosažení lepšího výkonu. Výfukový systém byl přepracován a z klasického 3-1-3 systému byly na jedné straně umístěny dvě koncovky, zatímco ta třetí zbývající ústí na straně druhé, čímž je opět odkazováno na závodní historii značky.

Pozice za řidítky by měla být stejná jako u F3, což znamená, že půjde o docela ultimativní závodní posed. Stupačky by měly být stavitelné. Zobrazování veškerých údajů bude mít na starosti TFT displej. Elektronika také nezůstane pozadu a měly by být obsaženy všechny technické novinky a vychytávky, které má MV Agusta aktuálně k dispozici. Pozadu určitě nezůstane ani podvozek, opět se dá očekávat to nejlepší. Cenovku si raději netroufáme ani odhadnout.