Vzhledově tenhle „nový“ kousek v nabídce Hondy vypadá velmi podobně jako její velký bratr, CBR 1000 RR, a není to náhoda. Od dvojitých LED světel, až po ostré a hrany nejsou linie CBR650R pouhou kosmetickou úpravou její předchůdkyně. V porovnání s rokem 2018 je model s ABS lehčí o 5,2 kg. Rám a nová lisovaná kyvná vidlice (spíše než kovaná) samotné uspořili 1,9 kg této váhy. Ke snížení váhy došlo i u nádrže a stupaček.

Nová 41mm přední vidlice Showa (SFF) vykrývá všechny hrboly vpředu, tlumič s nastavitelným předpětím potom ohlídá zadní část. Oba tlumiče musí kontrolovat méně neodpružené váhy díky novým a lehčím hliníkovým kolům, které ztratily váhu o 0,4 kg na předku a 0,5 kg vzadu.

Motor dává o 5 % větší výkon nad 10000 otáček a na špičku dosahuje ve 12000 otáčkách právě před novým, výše posazeným omezovačem. Tyto vyšší otáčky jsou krmeny dvojitými nádechy přímo pod světly, ze kterých proudí vyšší objem než z předchozího osamělého sirotka. V základu je nyní nově i anti hoppingová spojka. Měla by být možnost si vybrat ze dvou verzí, jedné s ABS a druhé bez.