Nejdřív jsem z ní měla respekt, protože do tý doby jsem jezdila jenom na pinckovi, což se nedá srovnávat. Při prvních jízdách mi přišla těžko ovladatelná, zatáčky jsem projížděla padesátkou a protože z fechtla je to velkej přechod, nebyla jsem si vůbec jistá v ovládání. Po pár hodinách jízdy jsem jí přišla na chuť a po několika desítkách kilometrů jsem zkusila maximálku.

Všechny součástky na ní jsou originální, nijak jsem si ju neupravovala. Ale přijde mi, že i když pneumatiky zahřeju, nijak zvlášť nepřilnou k povrchu, proto mám docela strach v zatáčkách s výmolama nebo pískem. Hodně v pohodě jsou taky tlumiče. Když jedu ve dvou, plní svou fuknci stejně dobře, jako kdybych jela sama. Teď když už jezdím nějakej ten pátek, mi přestává stačit maximální rychlost, přes kterou se můžu dostat jen když zalehnu, jedu z kopečka, nebo nefouká vítr a taky dlouho trvá než zrychlí, takže předjíždět můžu jenom trabanty nebo důchodce.

Nicméně vždycky mě dovezla kam jsem potřebovala, nikdy mě nenechala trčet někde na silnici a nikdy se nestalo, že by něco přestalo fungovat. Olej vyměňuju jednou za 8 000 najetejch kilometrů. Občas potřebuje umýt, namazat řetěz a dofouknout pneumatiky, ale to je asi tak všechno, o co se musíte starat. Myslím, že je to hodně dobrej začátek pro všechny mladý motorkáře a motorkářky.

Autor recenze: Adéla