Byl jsem se s ní svézt na okruhu a zatím to byl můj nejlepší zážitek z jízdy. Výkon naměřenej na motorový brzdě s laďákem byl 132,5 Nm a 132 koní. Sice je to mohutnej stroj a váží 260 kg, ale po rozjezdu mi připadá, jako by vážila minimálně o 80 kg míň. Ovladatelnost hlavně s novýma pneumatikama je hodně dobrá. Proti větru jsem si pořídil ochrannej štít, takže si ve vyšších rychlostech jedu jako v bavlnce. Táhne od 2500 otáček na kteroukoli rychlost. Je jedno jestli jedeš na pětku 60km/h nebo 230km/h. Spolujezdec má celkem široký sedátko, který je docela pohodlný, takže se na něm dá ujet hodně kilometrů v kuse. Hlavní je dodržet pravidelnej servis a s motorkou není problém. Po 6 000 najetých kilometrů je potřeba vyměnit olej a olejovej filtr, po 2 letech olej v tlumičích a všechny kapaliny, po 10 – 12 000 km vyměnit svíčky a po 16 000 km vzduchovej filtr. Určitě by si tuhle motorku mohl koupit nějakej pohodář nebo i ten, kdo má rád rychlou jízdu, ale určitě ne člověk, kterej nemá moc zkušeností na silnici.

Autor recenze: Martin