Multistrada 1200 Enduro / Scrambler 1100

Multistrada 1200 Enduro

Jsem prcek, kdo mě zná osobně, tak ví, že mám krátké nohy a na zem dobře dosáhnu leda z čopra. Tudíž je vám jasné, že tyhle megavysoké motorky nejsou nic pro mě, a ani si nechci hrát na to, že vám k tomu něco extra relevantního řeknu. Vím ale, že milci těchto terénních mastodontů milují, když motor necuká a zatahuje hezky plynule od volnoběhu, aby s motorkou obloženou uherákem a náhradními pneumatikami mohli brouzdat opuštěným rumunským venkovem, nechali si mezitím zahryzávat místní ovčácké čokly do lýtek, a říkali tomu „ta pravá edvenčr, jízda jaxepatří“.

Takže Endůro necuká, a je to dokonce znatelné i oproti jiným modelům od Ducati, zejména Diavelům. Oceňuji olivovou barvu, i tvary nádrže, které u tohohle macka mají určitý půvab. Designové detaily nechybí, velká kola jasná páka, ale mně je to jedno lidi. Ať si v Ducati vyrábějí třeba krosky, mě to prostě nezajímá, protože takhle obrovská motorka je za hranicí mého vesmíru a mých schopností to chápat a chtít se s tím mučit. Jo, nedokážu ani vyklopit boční stojánek…

DrnDrn

Scrambler 1100

Velmi oblíbená řada malých Scramblerů dostala sourozence s větším motorem, a je to určitě fantastická zpráva pro soudobé hipstery, zpovykané právníky, kteří si berou k nákupu (motorek, triček, bot, žvýkaček...) stylové poradce, a taky pro lidi, kteří mají rádi měkké motorky. Vůbec nepochybuji, že tahle motorka bude extra třída v tom základním, proč se motorky vyrábějí – dojet z bodu A do bodu B pohodlně, svižně, s určitou mírou zábavy. Jen ke konci dne stráveného převážně na silničních podvozcích v totálním mlsu jsem nebyl schopen Scramblera ocenit. Prosím odpusťte mi to, v testu se naladím na tu jejich notu a zkusím z té změkčilosti nehodit šavli. Slibuju! ;-)

DrnDrn

Pokračujte ve čtení na dalších kapitolách:

« předchozí kapitolaMonster 821 / Monster 1200Snásledující kapitola »Diavel / X Diavel S