Šéfové slavných závodů Isle of Man TT upravili pravidla třídy Supersport pro tento rok tak, aby se sjednotila s pravidly třídy Supersport v britském a světovém šampionátu.

Střední třída se na světové úrovni postupně blížila třídě Superstock, takže přišly změny i v nejznámějších motocyklových závodech světa. To znamená, že bude povolených jen minimum úprav na motoru. Také se výrazně omezí elektronika, což znamená, že bude povolený jen kit ECU anebo jednotka Motec, tak jako se používá v šampionátu britských supersportů.

Isle-of-Man-TT-2015-sidecar

Nejen třída Supersport se dostala do hledáčku změn, ale také pravidla třídy Sidecar prošla revizí s limity objemu motorů. Čtyřválce budou moci mít maximální objem 600 ccm a tříválce do 675 ccm. Každopádně šéfové sajdám povolili změnu ECU, stejně tak i úpravy motoru, kromě změn ve vrtání a zdvihu válců.

Šéf TT Paul Phillips k tomu pověděl: „Udělali jsme několik velkých změn ve třídách Supersport a Sidecar, kde se snažíme tyto třídy vyvíjet. Kromě úprav technických pravidel jsme se snažili vytvořit manuál, který vám vysvětlí, jak můžete přijít a závodit na TT. Od začátku do konce a doufáme, že se nám tímto podaří vytvořit nějakou kulturu chování a profesionality, o kterou se budou soutěžící snažit.“