Nový rok je v plném proudu a před námi je celá sezóna, co od ní očekáváš?

„Doufám, že budu mít konkurenceschopnou motorku, která funguje. Opravdu se těším na začátek nové sezóny. Když jsem před šesti lety přišel poprvé do MotoGP, bylo to na Ducati. Byla to moje oblíbená motorka, takže se na začátek této nové výzvy opravdu těším.“

Jaké to bylo vrátit se do MotoGP paddocku?

„Je příjemné být zpátky. Mohl bych o tom mluvit hodiny, ale když jsem šel do WSBK, bylo to proto, že jsem neměl dobrou možnost zůstat v MotoGP. Ale nevyšlo to, jak jsme doufali, a nakonec jsem musel opustit tým, nemohl jsem tam zůstat. Během minulé sezóny jsme viděli, že je příležitost vrátit se do MotoGP s týmem Aspar, a to je to, co jsem chtěl. To je místo, kde jsem vyrůstal, protože jsem v mistrovství světa začal v 15 letech. Raději jsem v MotoGP, myslím, že částečně proto, že jsem tam víc zvyklý.“

Na Ducati nebudeš sedět poprvé, začínal jsi s ní v MotoGP v letech 2011 a 2012. Jak moc se motorka od té doby změnila?

„Je to jiná motorka. Bohužel během těchto dvou sezón továrna procházela kompletní změnou. Během mé první sezóny byl motor ještě součástí podvozku. Potom jsme v sezóně měli hliníkový, normální podvozek. Takže být uprostřed tak velké změny během první sezóny znamenalo, že motorka nefungovala. Tato motorka je velmi odlišná, cítím se na ní dobře a mám větší důvěru, protože vím, jak bude reagovat. To v minulosti nebyl ten případ.“

Co bys řekl, že jsou silné stránky Ducati?

„Ducati byla vždy továrnou, která vyrábí silné motory, možná to je nejsilnější stránkou motorky. Ale není snadné ji srovnávat s ostatními motorkami, protože jsem měl jen čtyři dny testů a jeden z nich byl na GP14. Také v Jerezu nebyli všichni jezdci. Je těžké právě teď dělat srovnání. Pro mě je motorka neuvěřitelná, ale je příliš brzy na to správně na tuto otázku odpovědět.“

Jaký je tvůj hlavní cíl pro tuto sezónu?

„To je v lednu těžká otázka. Zjednodušeně řečeno, rád bych si na trati užil zábavu. Když se jezdec baví, výsledky obvykle nejsou špatné. Ale právě teď je těžké říct, co je dobrý výsledek. První místo je dobrý výsledek, ale v normálních podmínkách to je daleko. Dalo by se říct, že jedenácté místo je dobrý výsledek…ale desáté je vždy lepší. A co když se všichni opravdu zlepší? Pak možná patnácté by bylo dobrým výsledkem. Právě teď jen chci být šťastný při závodění, a pokud se tak stane, výsledky budou dobré.“